טל פרידמן עוזב את "ארץ נהדרת"

לאחר 11 עונות, הודיע טל פרידמן שיעזוב את תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת" על מנת להתמקד בפרויקטים אישיים. "אני מצדיע למולי ולכותבים המופלאים על שנים של יצירתיות, שיאים מקצועיים ושל הרבה צחוקים בחדר הכותבים", מסר

טלטלה בקאסט של "ארץ נהדרת": טל פרידמן, חבר התכנית מיום עלייתה לאוויר, הודיע כי יעזור אותה בתום 11 עונות, כך מסרה הזכיינית קשת, שתשדר את סיום העונה הנוכחית של התכנית ביום שבת הקרוב ותקדיש חלק ממנו לפרידמן.

"אני מצדיע למולי ולכותבים המופלאים על שנים של יצירתיות, שיאים מקצועיים ושל הרבה צחוקים בחדר הכותבים, מצדיע לנבחרת הקומיקאים המובילה בארץ, מצדיע לצוות ההפקה הטוב והמיומן ביותר שיש – היינו משפחה במשך 11 שנה ונישאר חברים לתמיד", אמר פרידמן, שבלט בתכנית עם דמויות כמו לובה הקופאית, רחל המתנחלת ושורה של פוליטיקאים ואנשי תרבות. "אני יוצא עכשיו לדרך עצמאית שבמרכזה מופע הסטנד אפ שלי שרץ בכל הארץ, וכמובן מפתח פרויקטים טלוויזיוניים חדשים – תודה לכולם מעומק הלב".

http://www.youtube.com/watch?v=3hWzwCOwm3M

"טל הוא ללא ספק אחד הסמלים של 'ארץ נהדרת'. הוא האחראי העיקרי לפריצה שלה בעונות הראשונות ועמוד תווך עד היום", אמר מולי שגב, העורך הראשי של התכנית. "הכישרון, הטירוף והכריזמה שלו הם חד-פעמיים וחסרי תחליף. חוץ מזה הוא גם חבר יקר שלי וקשה לי לדמיין את המשמעות של לעבוד בלעדיו. ביום הזה לא נותר אלא לחבק, לאחל הצלחה ולומר תודה ענקית על אינספור דמויות ורגעים קורעים מצחוק שאנחנו, כמו רבים מצופי הטלוויזיה בישראל, לעולם לא נשכח. טל ממשיך הלאה. גם 'ארץ נהדרת'. פרישה של כוכבים ותיקים ואהובים היא תמיד הזדמנות לכישרונות חדשים לקבל במה וביטוי. וכמו במקרים הקודמים, טל יהיה לנצח חלק מהמשפחה ואני בטוח שעוד ניפגש בהופעות אורח בעונות הבאות שלנו".

פרישתו של פרידמן מהתכנית היא לא הראשונה בשנים האחרונות, כאשר בין חברי הקאסט הנוספים שעזבו מאז מתחילת העשור ניתן למנות את אסי כהן, ערן זרחוביץ' ומאור כהן.