ירון ברלד: 5 רגעים שנויים במחלוקת

לפעמים קשה להבין איך קומיקאי עם הומור קיצוני וביזארי כל כך מצא את מקומו בלב המיינסטרים של הבידור הישראלי כמשתתף ב"ארץ נהדרת". הנה כמה רגעים שמבהירים כמה הוא באמת שונה

ירון ברלד
ירון ברלד
25 בפברואר 2014

הבוקר (שלישי, 25.2) הותר לפרסום כי ירון ברלד נעצר בחשד שתקף מינית נערה בת 17. על פי החשד, הקומיקאי ניסה לבצע בנערה מעשה מגונה בשעה ששהו ברכב שלו. ברלד, שכרגע מכחיש את ההאשמות, נשלח למעצר בית בן חמישה ימים לאחר שנחקר על ידי המשטרה. הזכיינית "קשת" הודיעה על השעייתו מהתכנית "ארץ נהדרת".

התפרצות אלימה

במהלך הופעה מול בני נוער, ברלד הטיח ארגז מלא חפצים לעבר אחראי האולם בגלל שזה ביקש ממנו לא לזרוק נוזלים מהבמה. זה מצטלם רע כמו שזה נשמע.

בלגן בקמפיין

הפעילים החברתיים רגב קונטס ושיר נוסצקי צילמו קליפ מיוחד לעידוד ההצבעה בבחירות בהשתתפות אמנים שונים. אחרי הבלגן שברלד עשה על הסט, אפשר לראות את החרטה על הפנים שלהם.

 רני רהב משיב אש

אמנם יש לא מעט אנשים שצוחקים מזה (ועוד יותר אנשים שלא מחבבים את רני רהב), אבל כולם יכולים להסכים שהחיקוי שעושה לו ברלד ב"ארץ נהדרת" מוציא אותו וולגרי וגועלי במיוחד. כצפוי, רהב לא עבר על זה בשתיקה.

ראיון לא מצונזר

ככה זה נראה כשמבקשים מברלד טיפת רצינות בשביל ראיון לערוץ הבידור. אחרי הקללות, הגרעפסים והתחת שנחשף – המראיין הבין שאין לו ברירה אלא לוותר.

מופע שגרתי

כל הופעה של ברלד שנויה במחלוקת בדרכה שלה. בכל אחת ממנה, למשל, מכסים את כיסאות השורה הראשונה בניילונים כדי שלא יפגעו מהנוזלים שישפכו לעברם מהבמה. כאן, לדוגמא, תוכלו לצפות בפיל הגומר, בסבא המת ובעוד שלל חיקויים ביזאריים שהופכים את ברלד לקומיקאי קיצוני כל כך ביחס לאחרים.