בריאן ג'ונסטאון מאסקר חוזרים לישראל

להקת הרוק של אנטון ניוקומב תופיע בבארבי בתל אביב בחודש יולי

בריאן ג'ונסטאון מסאקר
בריאן ג'ונסטאון מסאקר
9 באפריל 2014

Brian Jonestown Massacre יופיעו בישראל בפעם השנייה, שנתיים אחרי ביקורם הקודם. הלהקה האמריקאית תגיע ארצה בעקבות "Revelations", אלבום חדש שייצא בחודש הבא. מכירת הכרטיסים החלה באתר של חברת נרנג'ה, במחיר של 159 ש"ח לכרטיס. גם הפעם תופיע הלהקה בבארבי תל אביב.

בריאן ג'ונסטאון מאסקר הוקמה בסן פרנסיסקו בשנת 1988 ופועלת מאז בהנהגתו של הסולן והיוצר האקסצנטרי אנטון ניוקומב. מאז הקמתה, הספיקה הלהקה להתנסות בסגנונים מוזיקה שונים, כשבבסיסה נותר תמיד הרוק: מבלוז ופולק דרך שוגייז ופסיכדליה, רוקנרול סיקסטיז קלאסי, רוקבילי ועד אלקטרוניקה. ב-2004 יצא לאור "Dig!", סרט דוקומנטרי המתעד את פעילות הלהקה ואת היריבות בינה לבין להקת הדנדי וורהולס במשך מספר שנים. הסרט זכה בפסטיבל סאנדנס ומשך תשומת לב רבה לכיוונה של הלהקה, אך ניוקומב, שנראה בסרט כשהוא הולך מכות על הבמה, רב עם בת זוגו ומתקשה להשלים הקלטת אלבום, טוען עד היום כי הוצג בו בצורה בלתי הוגנת. "Revelations", האלבום החדש שלה, הוא אלבום האולפן ה-14 של הלהקה.

כמו בביקורם הקודם, גם על הגעתם הקרובה של BJM לישראל אחראית חברת ההפקות העצמאית נרנג'ה, שלאחרונה הפיקה גם את ההופעות של Cults, אוף מונטריאול וההופעה הצפויה של פיט דוהרטי. את BJM תחמם להקת המפשעות.