הופעה נוספת בישראל לפיט דוהרטי

בעקבות הביקוש הרב, יופיע סולן הליברטינז לשעבר יומיים ברצף בבארבי בתל אביב. מי יחממו אותו?

פיט דוהרטי (צילום: אימג'בנק/GettyImages)
פיט דוהרטי (צילום: אימג'בנק/GettyImages)
13 באפריל 2014

הילד הרע של הרוק הבריטי יגיע בסוף החודש לביקור ראשון בישראל, וכעת מתברר כי הוא צפוי להופיע כאן פעמיים. אל ההופעה שנקבעה זה מכבר ל-30 באפריל הצטרפה הופעה שנייה שתתקיים למחרת, ב-1 במאי. בנוסף נחשפו היום מופעי החימום לשתי ההופעות, כאשר את הראשונה תפתח רונה קינן, שתחשוף במופע חומרים חדשים באנגלית, ואת השנייה יפתח נעם רותם. כרטיס במכירה מוקדמת להופעה יעלה 195 ש"ח.

דוהרטי החל את דרכו המוזיקלית בסוף שנות ה-90, אז הקים יחד עם קארל ברט את הליברטינז. הלהקה הוציאה רק שני אלבומים כשהבולט מביניהם הוא "The Libertines" משנת 2004. האלבום כבש את מצעד המכירות הבריטי, הפך במהירות לאייקוני והשתחל לרשימת האלבומים הבריטיים הטובים ביותר אי פעם של ה-NME שנתיים בלבד אחרי יציאתו. יחסי האהבה-שנאה של ברט ודוהרטי חרצו לבסוף את גורלה של הלהקה והיא התפרקה מעט אחרי שהתחילה להצליח בגדול. בעשור שחלף מאז הספיק דוהרטי להקים את להקת בייבישמבלז ולהקליט איתה שלושה אלבומים, כולל "Sequel to the Prequel" שיצא בספטמבר האחרון, נוסף לאלבום סולו בשנת 2009 ומספר הופעות איחוד עם הליברטינז ב-2010.

עם כל הכבוד למוזיקה, מה שהשאיר את דוהרטי מדובר ומסוקר בשנים האחרונות היו המוני הסתבכויות ושערוריות: הוא נכנס ויצא ממכוני גמילה מסמים, נכנס לכלא, הפך לאב לשני ילדים, ניהל מערכת יחסים הרסנית עם הדוגמנית קייט מוס, וסיפר שהרוח של איימי ווינהאוס רודפת אותו ובדרך נס נשאר בחיים.