וייקליף ז'אן, טאליב קוואלי ובנו של פלה קותי בדרך ישראל

קיץ 2014 רק ממשיך להתחמם עם הופעות בינלאומיות נוספות לרשימה המתארכת. והפעם הפתעה - בחדרה

טאליב קוואלי. צילום: יח"צ
טאליב קוואלי. צילום: יח"צ
30 ביוני 2014

פסטיבל גרוב והיפ-הופ חדש מגיע לשמורת הטבע פארק נחל חדרה ב-14.8 עם הופעות של וויקליף ז'אן, טאליב קוואלי, פמי קותי (בנו של אגדת האפרו-ביט פלה קותי) ו-Shantel (כוכב סצנת המוזיקה הבלקנית) יחד עם חיזוק ישראלי מצידם של דודו טסה, מוש בן ארי, j.viewz, בום פם, עידן קיי, שב"ק ס', התפוחים ורד בנד. הפסטיבל ימשך 12 שעות תחת הקונספט "שקיעה עד זריחה".

על הניהול האמנותי הוצב דני "פילוני" קירק, גיטריסט ומפיק שב"ק ס', שבנה חיבור מלהיב בין האמנים הישראלים לאקטים הבינלאומיים במטרה להקים פסטיבל בינלאומי חדש.

על ההחלטה להביא פסטיבל בסדר גודל שכזה דווקא לחדרה אמר ראש העיר צביקה גנדלמן כי "חדרה היא עיר עם אנרגיה ואין דרך טובה יותר להוכיח זאת מאשר להציב את העיר על מפת המוזיקה בארץ ומחוץ לה. יזמתי את הפסטיבל בין היתר כי הגיע הזמן שכל תושבי מדינת ישראל יכירו את אתרי הטבע הייחודיים של חדרה ובהם פארק נחל חדרה שהוא אחד היפים בישראל ובכוונתי להפוך את אירועי המוזיקה בפארק למסורת שנתית".

1000 רוכשי הכרטיסים ראשונים יזכו לכרטיס במחיר 199 שקלים. לאחר מכן מחיר הכרטיסים ינוע בין 249-299 שקלים. לתושבי חדרה תינתן הנחה בנפרד. כרטיסים ניתן לרכוש באתר האינטרנט של הפסטיבל.