חלוצי ההיפ הופ שוגרהיל גאנג מגיעים להופעה בישראל

הרכב הראפרים הותיק, שפרץ ב-79 עם מה שנחשב ללהיט ההיפ הופ הראשון בהיסטוריה, יגיעו בסוף אוגוסט להופעה בבארבי יחד עם להקת לוסיל קרו

חברי שוגרהיל גאנג. צילום מסך Youtube
חברי שוגרהיל גאנג. צילום מסך Youtube
10 ביולי 2016

הבדיחה הקבועה על כך שישראל מגיעים רק אמנים רוק שעבר זמנם זוכה לטוויסט מעניין. להקת שוגרהיל גאנג, שנחשבים לחלוצי ז'אנר ההיפ הופ בזכות להיטם פורץ הדרך "Rapper's Delight", יגיעו להופעה אחת ב־30 באוגוסט שתתקיים במועדון הבארבי ויופיעו בדאבל פיצ'ר עם הרכב ההיפ הופ הישראלי Lucille Crew. כרטיסים במכירה מוקדמת ניתן לקנות כאן בעלות של 164 ש"ח.

להופעה בישראל יגיעו שניים מחברי ההרכב המקורי, שכלל את וונדר מייק, מאסטר ג'י וביג בנק האנק, שהלך לעולמו בשנת 2014. יחד איתם יגיעו הן דוג שהצטרף להרכב מעט שנים לאחר פריצתו ודי.ג'יי הקבוע שלהם, טי-דיינסטי הותיק.

להקת שוגרהיל גאנג פרצו בשנת 1979 עם להיט ההיפ הופ הראשון "Rapper's Delight" שהציג לראשונה לקהל הרחב ראפ על רקע מקצב דיסקו (השיר "Good Times" של להקת שיק) ואף הטמיעו את השם לז'אנר הצעיר דאז "היפ הופ" עם הפתיח המיתולוגי ("I said a hip hop, The hippie, the hippie, To the hip, hip hop, and you don't stop"). מאוחר יותר היו אחראים ללהיטים כמו "8th Wonder", "Apache" ועוד מעט להיטים קטנים, אך רובם נשארו בצל אותו שיר מיתולוגי. בשנת 1985 התפרק ההרכב, אך בשנות ה-90 התאחדו לסיבובי הופעות ברחבי העולם. כעת, גם בישראל יוכלו לצפות בפיסת ההיסטוריה החיה הזו.