מתנת כריסמס מביונסה

הזמרת מפתיעה עם אלבום קונספט חדש וסודי לחג המולד

ביונסה (צילום מסך מעמוד היוטיוב הרשמי)
ביונסה (צילום מסך מעמוד היוטיוב הרשמי)

הפתעה נוספת מכיוונם של ג'יי-זי וביונסה, כהפעם הזמרת מקבלת את מרכז הבמה, עם פרויקט מוזיקלי מפתיע. אחרי שנה שבה לא הוציאה אף סינגל, ואחרי שהשמועות דיברו על אלבום שלם שנגנז, ביונסה העלתה, לכבוד חג המולד, את החלק הראשון של אלבומה החדש במלואו לרשת, מלווה ב-17 (!) קליפים מיוחדים.

האלבום נקרא  "Beyonce" וכולל שיתופי פעולה עם הבעל ג'יי-זי, דרייק, ג'סטין טימברלייק, פארל וויליאמס, פרנק אושן, המפיק טימבאלנד, הצלם טרי ריצ'רדסון ועוד.

14 שירי האלבום, המלווים כל אחד בקליפ מיוחד ושאפתני, יהיו זמינים במשך שבוע באייטיונס. בינתיים (עד שיגיעו גרסאות פיראטיות של כל הקליפים לכל מקום), ניתן לצפות בטיזרים בני חצי דקה לכל אחד מהקליפים בערוץ היוטיוב של ביונסה, ובפלייליסט הזה:

בקליפ הסבר שפירסמה הזמרת בעמוד הפייסבוק שלה היא מסבירה למה החליטה להוציא את האלבום בצורה הזו כאלבום ויזואלי: "אני רואה מוזיקה יותר ממה שאני שומעת. כשאני מחוברת למשהו, אני ישר מדמיינת אותו מולי או רואה סדרה של תמונות שמחוברות להרגשה או לתחושה כלשהי: לזיכרון ילדות, למחשבות על החיים, לחלומות שלי או לפנטזיות שלי – והם כולם קשורים למוזיקה שלי. אני מרגישה שהיום אנשים חווים מוזיקה בצורה אחרת… היום אנשים מקשיבים רק לכמה שניות מהשיר, לא משקיעים את עצמם באלבומים, הסינגל הוא מה שחשוב… אמרתי לצוות שלי שאני רוצה לצלם וידאו לכל שיר באלבום והם אמרו שאני משוגעת. והנה, זה קורה".