עכשיו זה רשמי: הרולינג סטונס יופיעו בישראל

אגדת הרוקנ'רול תופיע בפארק הירקון ב-4 ביוני. מחירי הכרטיסים נעים בין 650 ל-2,850 ש"ח

הרולינג סטונז
הרולינג סטונז
25 במרץ 2014

אחרי תקופה ארוכה ששמועות ריחפו באוויר ללא הכרזה רשמית, עכשיו אפשר להיות בטוחים: הרולינג סטונס יופיעו בישראל. הלהקה תקיים הופעה אחת ב-4 ביוני בפארק הירקון בתל אביב. על הבאת המופע אחראי המפיק שוקי וייס, שאחראי גם על הבאת ניל יאנג, הפיקסיז וסאונדגארדן בקיץ הקרוב. מחיר כרטיס דשא יעלה 695 ש"ח, כרטיס גולדן רינג 1,690 ש"ח וכרטיס VIP יעלה 2,850 ש"ח. לקוחות פלאפון יזכו להנחה של 100 ש"ח ולמכירה מוקדמת כבר מחמישי הקרוב (27.3), שלושה ימים לפני שהמכירה תיפתח לקהל הרחב.

"זו הפעם הראשונה ב- 35 שנותיי במקצוע שאין מילים לתאר את גודלו של אירוע שכזה בישראל. זו בפירוש היסטוריה" אומר וייס. "זכות גדולה להביא את הרולינג סטונס לישראל, בעיקר למעריצי הלהקה שחיכו לרגע הזה".

הסטונס מגיעים לישראל אחרי שדחו לאחרונה את ההופעות באוסטרליה וניו זילנד בעקבות התאבדותה של לורן סקוט, מעצבת האופנה ובת זוגו של סולן הלהקה, מיק ג'אגר. הלהקה תפתח בישראל את החלק האירופי של סיבוב ההופעות "14ton fire", ותופיע בפארק הירקון שבוע בדיוק לאחר שיופיע שם ג'סטין טימברלייק.

הרולינג סטונס נחשבת לאחת מהלהקות החשובות בהיסטוריה של הרוקנרול. ההרכב, שנוסד ב-1962, כבש את עולם המוזיקה בשנות ה-60 וה-70 עם המנוני רוק כמו "Wild Horses", "Angie", "Paint it Black" ועוד. אחרי הפסקות ממושכות בשנות ה-80 וה-90, ההרכב חזר לפעילות אינטנסיבית, ועד היום הוא מוכיח על במות בכל העולם שלרוקנרול אין באמת גיל.