גלובוס הזהב 2014: הרגעים הגדולים

גלובוס הזהב ידוע כאחד הטקסים המשוחררים והמהנים של עונת הפרסים. הדברים הכי טובים שקרו על השטיח האדום, על הבמה או ברשתות החברתיות בזמן שישנתם

13 בינואר 2014

מונולוג הפתיחה של איימי פוהלר וטינה פיי

עונת הפרסים רק החלה אבל קשה להאמין שמנחה טקס כלשהו יתעלה על שתי אלה, שגם השנה היו יותר מגניבות, מצחיקות וכיפיות ממה שסת' מקפרלן יהיה אי פעם. הבדיחה המצטיינת של מונולוג הפתיחה הייתה האחת על "כוח משיכה", "הסיפור על ג'ורג' קלוני שמעדיף לרחף בחלל ולמות מלבלות עוד דקה עם אישה בגילו". בהופעת אורח: ג'וליה לואיס דרייפוס, איליין בשבילכם, שהייתה מועמדות לשתי קטגוריות בזכות התפקידים ב"Veep" ובסרט "דיברנו מספיק". מנחות הטקס לא עברו בשתיקה על ההחלטה של חברתן לשבת באגף עם המועמדים לפרסי הקולנוע. "היי ג'וליה. היי ג'וליה! אנחנו מכירות אותך, מהטלוויזיה!!". ג'וליה, חמושה במשקפי שמש וסיגריה אלקטרונית, התעלמה בהפגנתיות וסירבה לצלם סלפי עם ריס וויתרספון.

פוהלר ופיי אף ציינו את מועמדותה של הראשונה לפרס השחקנית בקומדיה, בו זכתה בהמשך הערב. "איימי אמורה להיות בקהל, אפשר לראות אותה?" שאלה פוהלר. המצלמה עברה לצלם את ג'ניפר לורנס. ההכרזה על הזכייה תפסה את פולר כשהיא יושבת על הברכיים של בונו, ואין לנו ספק שהנשיקות שהוא קיבל ממנה היו פרס הרבה יותר מרגש עבורו מהזכייה בפרס לשיר המקורי הטוב ביותר מסרט.

ג'ניפר לורנס שוב נדחפת לצילומים

רגע לפני שזכתה גלובוס מוזהב שני ברציפות, לורנס הספיקה לעשות קצת שטויות על השטיח האדום. בינתיים, באינטרנט ירדו על השמלה שלה, קולקציית ההוט קוטור של דיור שמזכירה באופן מחשיד כמו השמלה שאריאל מ"בת הים הקטנה" מאלתרת עם חבלים על החוף אחרי שהיא הופכת לבת אדם. קנאה עושה קמטים, רק שתדעו.

ופרס הזכייה הצפויה ביותר לשנת 2014 הולך ל… "שובר שורות"

מצלמת ה-Vine המסתובבת על השטיח האדום

דיאן קיטון שרה, מיה פארו מזפזפת

גם השנה וודי אלן נשאר בבית, במקום לקבל על הבמה את פרס מפעל החיים על שם ססיל בי דה מיל. במקומו עלתה לקבל את הפרס דיאן קיטון. אחרי שסיפרה על האיש, פועלו והחברות ביניהם, קינחה השחקנית בשיר צופים קטן ומעט מביך על חברים. לא התרשמה – מיה פארו. אם האקס שלכם היה מנהל רומן עם בתכם המאומצת, כנראה שגם הייתם מגיבים ככה:

מופע האימים של ז'קלין ביסה

ההופעה הכי ביזארית של הערב שייכת לזוכה בפרס הכי שולי של הערב, כנראה. שחקנית המשנה הטובה ביותר במיני סדרה / סרט טלוויזיה, ז'קלין ביסה, עלתה לבמה על סף בכי, השתתקה, תיבלה את נאום הזכייה בהרבה "אממ" והמשיכה לדבר גם אחרי שמוזיקת ה"עופי מהבמה כבר" הושמעה. רגע השיא: "כמו שאמא שלי נהגה לומר, לכו לעזאזל ואל תחזרו".

אליזבת מוס מחללת את מצלמת המניקור של E

 אמה תומפסון מגישה פרס ומקפידה על הנימוס הבריטי

כל אישה שנעלה פעם עקבים תזדהה עם המשפט שנאמר רגע לפני השלכת הנעליים אדומות הסולייה: "רק רציתי שתדעו, האדום הזה – זה הדם שלי"

ג'ונה היל ומרגוט רובי מקריאים מנייר

הסיוט של כל מגיש התגשם כשהשניים עלו לבמה כדי להגיש את פרס הקומדיה הטובה ביותר וגילו שהטקסט בטלפרומטר לא נכון. הפיתרון – דף נייר צהוב. הידד לטכנולוגיה.

אנדי סמברג בשוק

עצם המועמדות של "ברוקלין 9-9" לפרס סדרת הקומדיה והכוכב הראשי בה, אנדי סמברג, לפרס השחקן היו הפתעה. נראה שאפילו סמברג עצמו לא חשב שהוא הולך לצאת מהטקס עם פסלון, אבל אז זה קרה והוא הבין שבעצם אין לו נאום. התוצאה היא אחד הנאומים החמודים בהיסטוריה, כולל הצנזורה העצמית החיננית "The Writers Kick A":

וגם זה קרה