יש לי, יש לי: "הקומדי סטור" מתאחדים בערב התרמה קומי

חברי הקומדי סטור יופיעו יחד עם מגוון אמנים קומיקאים רחב, הכולל בין היתר את גורי אלפי, חברים מזהו זה ואת הקומיקאית האמריקאית צ'לסי הנדלר, בערב התרמה למרכז טל

שובם של הקומדי סטור. צילום מסך
שובם של הקומדי סטור. צילום מסך

אומרים שצחוק הוא התרופה הטובה ביותר. זה אמנם לא הוכח מדעית ולא בטוח שתוכלו לצפות בסיינפלד כדי להבריא מצינון, אבל היי, זה בטח לא יזיק. במיוחד אם מדובר בצחוק שמיועד לאסוף כספים למטרה טובה. ביום ראשון הקרוב (25.1) יתקיים "ערב של צחוק בריא" בבית האופרה – המשכן לאמנויות הבמה – ערב התרמה מיוחד למרכז טל. בערב ישתתפו בין היתר חברים מזהו זה, רק בישראל, מה קשור, החמישייה הקאמרית, ארץ נהדרת, עלילות משה בעיר הגדולה, ילדים סורגים לאלוהים, ציפורלה בנוסף לגורי אלפי, צופית גרנט ואייל אלטוויל. כמו כן, הערב יכלול שתי גולות כותרת מרשימות: איחוד היסטורי של חמשת חברי "הקומדי סטור" המוכרים (צביקה הדר, רובי דואניס, אסף אשתר, איתי שגב וגיל ססובר) ואת הקומיקאית ומנחת תכניות האירוח האמריקאית צ'לסי הנדלר.

מרכז טל הוקם לזכרה של טל יעקובסון, ביתה של סוכנת האמנים זוהר יעקובסון, שנפטרה ממחלת הסרטן בשנת 2009. המרכז מתעסק ברפואה אונקולוגית אינטגרטיבית המשלבת בין רפואה משלימה (מוכחת מחקרית) המחזקת ומעצימה את הרפואה הקונבנציונלית. מנחי הערב יהיו יהודה לוי ואלמה דישי ומחיר כרטיס ינוע בין 200 ל-1800 שקלים.