בפעם הראשונה מזה שלושים שנה: לא יהיה מנחה לאוסקר

על פי דיווח של Variety הבוקר, עולה כי החיפושים הנואשים אחר מנחה לטקס האוסקר שיתקיים השנה הגיעו לסיומם בהחלטה מרעישה. אז איך העסק הזה הולך להתנהל במתכונת הנוכחית?

קווין הארט בנובמבר האחרון בקליפורניה (צילום: Getty Images)
קווין הארט בנובמבר האחרון בקליפורניה (צילום: Getty Images)

בפעם הראשונה מזה שלושה עשורים הוחלט שאיש לא ינחה את טקס האוסקר, כך פורסם הבוקר ב-Variety. לאחר נסיונות למצוא מחליף לשחקן והקומיקאי קווין הארט, שהחליט לפרוש מתפקיד ההנחייה על רקע התבטאויות הומופוביות בטוויטר, המפיקים הודיעו כי יקיימו את הטקס הקרוב על פי פורמט חדש ויחלקו את תפקיד ההנחייה בין מספר משתתפים נבחרים שייצגו מגוון מגזרים. קטעי המעבר שבין הפרסים יסתמכו במידה רבה גם על מערכונים.

רבים קיוו שהארט יחזור בו מהחלטתו לפרוש מההנחייה, ובתוכם הקומיקאית הלהט"בית אלן דג'נרס, שהודיעה כי אין לה טינה על דבריו. הארט טען כי מנהלים נגדו מתקפה זדונית ואישית, וכדי להמשיך בטעם הטוב הזה הוא הוסיף אחר כך שלא יסכים להנחות טקסים עתידיים.

עוד כתבות שיעניינו אותך:
למה "You" של נטפליקס ממכרת כל כך
יוצרות "מונא" נותנות הצצה לאחורי הקלעים
איך הייתה נראית הטלוויזיה בלי "הסופרנוס"?

גל גדות, ג'ימי קימל, מרגו רובי ולופיטה ניונגו מחלקים סנוויצ'ים באוסקר 2018. צילום: גטי אימג'ס
גל גדות, ג'ימי קימל, מרגו רובי ולופיטה ניונגו מחלקים סנוויצ'ים באוסקר 2018. צילום: גטי אימג'ס

בין המסרבים לתפקיד ההנחייה נמצאים כריס רוק, ג'רי סיינפלד, ג'ון סטיוארט ועוד רבים וטובים, שלא רצו לקבל את התפקיד לאחר הסערה התקשורתית סביב התבטאויותיו של הארט. אפשר לראות בשינוי הזה פגיעה של הפוליטיקלי קורקט במוסד מפואר והיסטורי, ויש הרבה אנשים שישמחו לעשות זאת. אפשר גם לראות בזה פירוק של נוסחות מיושנות ועייפות לטובת הצמחה של מבנים חדשים. אפשר גם להיות ריאליים ולהניח שכמו בכל שנה, גם הפעם רוב האנשים בכלל לא יצפו בטקס האוסקר למשך יותר מ-20 דקות, לא יתעניינו בו למחרת בבוקר ובמקרה הטוב ביותר ירפרפו על תוצאות הזכייה באתרים. אולי תפקיד המנחה בטקס העמוס לעייפה כבר ממילא כבר לא רלוונטי כל כך. איך שלא יהיה, אנחנו מאחלים להארט לקחת הפסקת מהמטוויטר.