"אחת שיודעת" עשויה לחזור לעונה חדשה: כל הפרטים

אפר איסט סיידרז, שימו לב: נשיא רשת CW, שבה שודרה "אחת שיודעת" עד 2012, אישר כי נשקלת האפשרות לחדש את הסדרה לעונה נוספת. חלק מהשחקנים התבטאו בחיוב בעבר, ואת השאר כבר נדאג לשכנע. XOXO

גוסיפ גירל ׁׁ(צילום: Shutterstock)
גוסיפ גירל ׁׁ(צילום: Shutterstock)
18 בפברואר 2019

"אחת שיודעת" ("Gossip Girl") עשויה לעשות קאמבק, והסיכויים לכך לא קטנים: נשיא רשת CW, מארק פדוויץ, אישר למגזין TV Line כי ריבוט של הסדרה הפופולארית הוא אפשרות שמונחת כעת על השולחן – ובכך נתן חותמת לספקולציות המסתובבות באוויר הדיגיטלי כבר זמן מה.

"מתקיים דיון בנושא, אבל אני לא יודע אם אנחנו כבר שם", אמר פדוויץ. "הרבה מזה תלוי באחים וורנר, בג'וש (שוורץ, המפיק בפועל) ובסטף (סטפני סאבאג', התסריטאית), כי אנחנו לא רוצים לעשות שום דבר בלעדיהם".

על אף ההצהרה ההססנית, מגזין ELLE מילא את החסר והתמונה המצטיירת קצת יותר מעודדת. ראשית, בלייק לייבלי ולייטון מיסטר, שגילמו את סרינה ואן דר וודסן ובלייר וולדורף (בהתאמה), פתוחות לרעיון. עוד ב־2017 אמרה לייבלי למגזין וראייטי כי היא לא שוללת השתתפות בעונה נוספת עם הקאסט המקורי. מיסטר אמרה באותה שנה למגזין וניטי פייר כי אם הזמן יתאים וכולם יהיו בעניין, גם היא לא שוללת את הרעיון.

עוד כתבות מעניינות:
10 שאלות ותצליחו להחליט מה לראות בנטפליקס
הסדרות הכי טובות שאולי לא ראיתם
"משחקי הכס" עונה 8: כל מה שצריך לדעת

על אף שמיסטר נשמעה מהוססת יותר, היה ברור לה באיזה מצב נפגוש שוב את בלייר. זהירות, ספוילרים: "כשנפרדנו מבלייר וולדרוף, היה לה ילד משותף עם צ'אק בס והיא ניהלה חברת אופנה משלה", אמרה ל־ELLA לפני שנתיים. "בלייר וולדרוף בטח עומדת להשיק את ליין האופנה החדש שלה. היא בטח משתתפת בשבוע האופנה בניו יורק! יש לה תצוגת אופנה איפשהו".

לצד השתיים, צ'ייס קרופורד (שגילם את נייט ארצ'יבלד) אמר בעבר כי גם הוא הוא פתוח לרעיון, אך מאמין שבהפקה יחפשו קאסט צעיר יותר. פן בדג'לי, שגילם את דן האמפרי וכעת מככב בסדרה "You" בנטפליקס, לא הכי בעניין, אבל גם לא שולל לגמרי. בסוף השנה שעברה הוא אמר: "אני לא חושב שזה יכול לקרות לפחות בעשר השנים בקרובות, כי אם בוחנים את הסדרות שזוכות לריבוט שמים לב שהן הרבה יותר ישנות". על אף שהוא היה נחרץ יותר מחבריו, בדג'לי הוסיף כי יש תנאים בהם הוא ישקול להשתתף.

https://www.instagram.com/p/BdQNHFcj4TW/

 

אד וסטוויק, שגילם את צ'אק בס, לא ממש רוצה קשר לסדרה. ב־2017 האשימה אותו השחקנית כריסטינה כהן כי אנס אותה כשהיו בביתו. השחקן הכחיש את הדברים.

"אחת שיודעת" שודרה בין השנים 2007־2012 וכללה 6 עונות. היא גוללה את מעלליהם של חבורת צעירים עשירים עד בחילה באפר איסט סיסיד של מנהטן, ניו יורק, ואת קולה של המספרת תרמה קריסטן בל.

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"