"בוורלי הילס 90210" חוזרת למסך: הנה כל מה שאנחנו יודעים

טורי ספלינג (דונה מרטין) וג'ני גארת' (קלי טיילור) יתאחדו לטובת סדרה שתהיה מבוססת על "בוורלי הילס 90210" – שנמצאת בשלבי פיתוח מוקדמים

בוורלי הילס 90210
בוורלי הילס 90210

שטף הנוסטלגיה שמציף את הטלוויזיה שלנו מסרב להירגע (היי "רוזאן", "צער גידול בנות", "וויל וגרייס" וכולם). הפעם מי שעושה קולות של שטיח מאובק היא "בוורלי הילס 90210", שמאיימת לחזור עם כוכבות הקאסט המקורי טורי ספלינג (דונה מרטין) וג'ני גארת' (קלי טיילור).

אתר "דדליין" דיווח כי הפרויקט המחודש על הסדרה של ארון ספלינג נמצא בשלבי פיתוח מוקדמים באולפני CBS. ספלינג פרסמה באינסטגרם תמונה שבה היא מגלה כי חברה לגארת' לטובת הפרויקט, וחתמה בהאשטאג donnaandkellyforever#.

עוד כתבות מעניינות:
תרבות הפופ האמריקאית נסוגה לניינטיז וזה נעים לנו
כוכבת "סקס והעיר הגדולה" שוקלת לרוץ לתפקיד מושלת ניו יורק
נטפליקס לא יכלו למצוא שם יותר מתאים ל"הכל על הפנים!"

לפי הדיווחים, הסדרה החדשה תהיה מבוססת על "בוורלי הילס" באופן חופשי, ושתי כוכבות הסדרה המקורית יככבו בה בתור "גרסאות מוגזמות של עצמן". ומה עם ברנדון, ברנדה, דילן ושאר החברים? למרבה הצער, כרגע אין שום סימן שהם יהיו מעורבים בהפקה המחודשת.

"בוורלי הילס" הייתה דרמת נעורים אמריקאית סופר מצליחה בניינטיז (ושודרה עד שנת 2000, כך שלא עבר מספיק זמן בשביל להתנער מהמבוכה). כמו כל סדרות הנוער שיצאו מארה"ב באותן שנים, גם "בוורלי" עסקה בצורה מאד שמרנית ומגושמת בנושאים כמו סמים, אלכוהול, סקס, גאווה, הפרעות אכילה וכל הדברים הכיפיים שהפכו את שנות הנעורים שלנו לתקופה המרנינה בחיינו.