"בית הקלפים": טיזר חדש חושף מה קרה לפרנק אנדרווד

העונה השישית והאחרונה של "בית הקלפים" מדוברת במיוחד לאור פיטוריו של קווין ספייסי, שהואשם בהטרדות מיניות. טיזר חדש חושף איך העלימו את פרנק אנדרווד מהפריים

בית הקלפים
בית הקלפים
5 בספטמבר 2018

נטפליקס שיחררה הערב (רביעי) טיזר חדש לעונה השישית של "בית הקלפים", בה מתברר איך הצליחו התסריטאים להתגבר על העובדה שקווין ספייסי, המגלם את דמותו של פרנק אנדרווד, פוטר באמצע צילומי העונה בעקבות האשמות על תקיפה מינית. הסדרה צפויה לחזור למסך ב-3 בנובמבר השנה.

בחשבון הטוויטר של "בית הקלפים" נכתב המשפט הטיזרי "You should have known", ותכלס – היינו צריכים לדעת. בלי לעשות ספוילרים (כדי לגלות תוכלו לצפות לבד כאן למטה), ההתרחשויות בסדרה (שלמען האמת היו יותר אינטנסיביות בעונות שלפני האחרונה), הצביעו על פתרון די ברור.

עוד כתבות מעניינות:
קווין ספייסי חוזר למסך בסרט חדש שהורג את האירוניה
הסדרות והסרטים השווים שעולים החודש
הטלוויזיה האמריקאית נפרדת מהמונוגמיה

בסוף השנה שעברה הודיעה נטפליקס כי צילומי העונה השישית והאחרונה ימשיכו ללא ספייסי. פרנק אנדרווד ינקוש בטבעתו בפעם האחרונה ויפנה את הבמה לרובין רייט, שמגלמת את אשתו קלייר אנדרווד – והיא תוביל במקומו את הסדרה. הפקת הסדרה החליטה על המהלך לאחר שספייסי הואשם בתקיפה מינית באוקטובר האחרון.

מתוך "בית הקלפים"
מתוך "בית הקלפים"

ההחלטה להביא את רייט לקדמת הבמה מתבקשת לא רק לאור ההאשמות כלפי ספייסי, אלא גם מבחינה עלילתית: דמותה של חיית הפוליטיקה העוצמתית וחסרת המוסר כבר נשחקה, כשבכל פעם מצאו התסריטאים דרכים מופרכות ולעתים משעממות להשאיר אותו בכסא החזק בעולם. סיומה של העונה החמישית ניתב את הסקרנות לכיוון בת זוגו – שניחנה בתכונות דומות לשלו, אך מעולם לא קיבלה את הבמה הראויה לה. אפשר להניח כי האופן שבו הסתיימה העונה הקל על הכותבים לשלוף החוצה את דמותו של ספייסי, ואולי אף פתח בפניהם כיוונים מעניינים יותר.

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד