גמר "האח הגדול VIP": אסף הוא המנצח הגדול של העונה

אסף, עדי, שי חי, נטלי ובן זיני הגיעו הערב לקו הסיום במשדר אחרון וחגיגי בבית האח הגדול, שבסופו הצופים בחרו באסף. הנה כל מה שקרה הערב ב"אח הגדול VIP"

‏‏אסף גורן, המנצח ב"אח הגדול VIP"
‏‏אסף גורן, המנצח ב"אח הגדול VIP"
2 במרץ 2019

גמר "האח הגדול VIP" שודר הערב (שבת) עם ההדחות, הלחץ ותופינים טלוויזיוניים שסיימו את העונה הזאת כמו שצריך. אחרי חודש וחצי בבית, אל הגמר הגיעו חמישה דיירים: אסף, עדי, שי חי, נטלי ובן זיני. ביום רביעי נפרדנו מוויקי ואורלי ואף הסתמן הפייבוריט הברור של ההפקה – אסף, שהביס דיירים דומיננטים, בעלי צבאות ומחוללי ניסים. הנה כל מה שקרה הערב, דקה אחר דקה.

>> כל מה שקרה העונה ב"אח הגדול VIP"

23:34 – בנאום הזכייה שלו אמר אסף: "אי אפשר להיות בבית לבד, להסתבך עם עצמך בתוך המחשבות שלך. עברתי ארבע שנים לא קלות בחו"ל, וזה מאוד מפתיע אותי שאני פה עכשיו. אני מאוד מאוד שמח". אסף השתתף בכמה תכניות ריאליטי, בהן אחת בשם "חוקי המשיכה" ב-MTV. ליעל בר זהר השיב כי הוא לגמרי מתכוון להישאר בישראל.

אבל לא הכל היה מתוק בשבילו העונה. "כמובן שהיה לי נורא קשה עם שי, היה קשה לי להבין איך בנאדם יכול להיות בשקט כל היום, את ההתפרצויות לפעמים פה ושם, לא פה ושם… הוויכוחים. לא יכולתי להילחם בזה לא יכולתי להרים את הקול כי זה לא הסטייל שלי. ניסיתי להיות מי שאני".

ומה הדבר הראשון שאסף יעשה כשיחזור הביתה? "זלביה אצל סבתא", כמובן. אנחנו ממליצים בחום ואף שוקלים ספיישל מתכונים לבצקים מתימן. "אני רוצה להודות לכל מי שהצביעו לי, העלו מסוק וצעקו בגבעה". יאללה, נתראה בעונה הבאה.

23:08 – אסף הזוכה נקרא לחדר האח, נרגש כולו. "אני רוצה להודות לך שאתה מחזיק את עצמך ויושב", אומר לו האח. השיחה החמודה בין השניים מסתיימת עם אסף שמבקש לחבק את האח, מקבל אישור ומספק לנו רגע מתוק וביזארי.

23:04 – "אני גאה בדרך שלי בבית", הכריז שי חי בראיון ההדחה שלו. "קשה אבל מדהים… הדיירים מדהימים אחד אחד, הזוכה גדול… גבר שבגברים ואני מאחל לו רק טוב". אמא'לה, איזה מפגן צביעות! "אני מאוד גאה גאה בעצמי… כל עוד יצאתי מהדלת הקדמית וזכיתי לכתוב סוף חדש לסיפור שלי".

23:02 – אחרי 50 ימים בבית האח, המנצח הגדול של העונה הוא אסף! סרטון הסיכום שלו חשף את ההתמודדות שלו בבית, עם האישיו סביב הביטחון העצמי, את הפלירט הראשוני עם נטלי – אותו המיר לחברות בוגרות וקרובה, את יכולת ההכלה המדהימה שלו, גם כלפי אנשים שפגעו בו. הסרטון לא כלל רגעים מכוערים שלו, פשוט כי לא היו כאלה (הכי גרופי מאיתנו, אבל כשמגיע – מגיע). או כמו שאמר לו עדי: "מה הייתי עושה פה בלעדיך?".

22:50 – משעשע לגלות שהגמר נע בין אסף לשי חי, הכי קונטרסט שרק אפשר לבקש. שי חי פתח חזק, נהנה מצבא האמת שלו שהמשיך ללוות אותו גם הפעם, אולם נדמה שעם התקדמות העונה התמיכה פחתה בו מעט. האם זה יספיק לו כדי לנצח? בתכל'ס, הוא הפגין בבית התנהגות אגרסיבית ובעיקר לא אמינה, חרף הדיבורים הבלתי פוסקים על סגירת מעגל ו"השינוי מתחיל מבפנים". אסף, לעומתו, דווקא פתח חלש והתעצם ככל שהעונה התקדמה.

סרטון הסיכום של שי חי עשה עמו חסד – הציג את רגעיו המכוערים בבית בתמציתיות מוגזמת, תוך מתן דגש על ההגיגים בשקל שלו והדמות שבנה לעצמו – סו קולד האאוטסיידר המיוסר. כה אאוטסיידר עד שבגמר הוא מדביק נשיקה על לחיו של אסף, אותו אחד שאת קולו לא יכול היה לשמוע עד שבחר לבודד עצמו כליל! קאם און. רשת, גם אתם חברים בצבא האמת?

22:31 – בן זיני יוצא מהבית ופורץ בבכי על הבמה, מתרגש לראות את אביו. סרטון הסיכום שלו מעניין יותר מהשהות שלו בבית לאורך כל העונה, אפשר לטעות ולחשוב שהוא היה דייר משמעותי בבית.

בריאיון ההדחה אמר: "אמא שלי כל הזמן אומרת שאני תינוק מגודל ושאני לא עושה כלים – אז אמא, עשיתי כל שישי כלים בבית, ראית? אני מרגיש שגיליתי את הבגרות שלי פה, גיליתי את הטמטום שלי גם, למה הבית הזה מחרפן ברמות". ההימור שלו לזכייה: "הראש אומר שי, הלב אומר אסף".

בן זיני, המודח השלישי מבית האח הגדול
בן זיני, המודח השלישי מבית האח הגדול

22:29: המודח השלישי הערב הוא בן זיני, שמותיר אותנו עם דו קרב בין שני הקצוות הכי מנוגדים שאפשר: אסף ושי חי.

22:25 – סרטון הרגעים הקשים והמרגשים בבית כלל המון רגעי שי חי ממוחזרים, את רגע השבירה הגדול של עדי בבית בעקבות היתקלות עם קולפן תפוחי אדמה, את התאקל הזכור בין עדן והישאם שחשב שאמרה שהיא "לא אוהבת ערבים", את ריב הענק בין אורלי לוויקי שנסגר באלגנטיות במהרה, את ההגיגים של נרי ובעיקר את הרגעים האותנטיים של אסף בחדר האח.

אסף, בן זיני ושי חי (מתוך "האח הגדול VIP")
אסף, בן זיני ושי חי (מתוך "האח הגדול VIP")

22:03 – המודחת השנייה הערב: נטלי, שהגיעה למקום הרביעי. היא יוצאת החוצה בהתרגשות על לראות את פצפץ, בנה הקטן, אותו לא פגשה 50 יום(!). סרטון הסיכום של נטלי חושף את כל הרומנים שלא ניצחו העונה והותירו בעיקר את ההפקה עם לב שבור: מהפלירט של אסף עם איתה, דרך החיזורים של לירן ועד הכניסה של מוראט, כוכב "הכלה מאיסטנבול", שדווקא הצליח לרגש אותה אך זנח את הבית תוך שעה קלה.

"חטפתי לא מעט, תמכתי בשינוי של אנשים, הייתי קצת נאיבית בדרך אבל אני לא מצטערת על הכח שאני נותנת לאחרים… אני לא חושבת שאנחנו יכולים לעלות גבוה על חשבון אנשים אחרים אף פעם", אמרה ורמזה כמובן לשי חי. ההימור של נטלי לווינר: אסף.

22:01 – סרטון סיכום של כל הרגעים המצחיקים בבית: 70% קטעים של אורלי נבהלת מריח של חביתות, 30% בדיחות "לישונצ'לי" שחוקות של בן זיני.

21:44 – סרטון הסיכום של עדי לא עושה לו הנחות. הוא מציג את הרגעים הזכורים והמכוערים שלו בבית, בעיקר מהשבועיים הראשונים (מטיח באורלי שהייתה האות א' עד עכשיו, אומר לרומי שאינה נראית דוגמנית), אבל גם מתעד את השינוי שעבר מאז.

בריאיון ההדחה הוא אמר: "אי אפשר להסביר את זה. זה חיים שלמים שחולפים בחודש וחצי… כל דבר מקבל עוצמות, שרק אם הייתם בפנים הייתם מבינים על מה אני מדבר". על כישורי הניקיון שרכש בבית אמר: "כל מה שאני לא עושה בבית, עשיתי פה". ההימור שלו לזוכה הגדול: "נסיך האור והשמחה", אסף.

21:37 – שוק חיינו: המודח הראשון מהבית הוא עדי לאון. הדייר הכי משמעותי בבית, המשמח הסמוי מטעם ההפקה, מסתפק במקום החמישי בזמן שמתמודד אנמי כמו בן זיני עוקף אותו בסיבוב. עוד רגע ריאיון ההדחה.

21:31 – מוזר מאוד: ויקי ואורלי נכנסות בנפרד, לעומת יתר הדיירים שנכנסו בצמדים. אורלי הרביצה לוק פנסי של כוכבת הוליוודית (5/5 במדד שמיטת הלסת שלנו). מוזר מאוד #2: שי חי מחויך, כנראה שעבר לו הקטע הזה של להיות סוליסט ערירי. החמישייה יושבים בשולחן להגיד את ה-grace שלהם.

21:23 – משדר הגמר מתחיל, והמנחה גיא זוארץ מעדכן כי סך ההצבעות עומד כרגע על יותר משניים וחצי מיליון. הדיירים המודחים נכנסים לאולפן: ראשונים מרביצים כניסה רומי נסט עם גילי מוסינזון. כן, הם היו בבית. נשבעים.

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד