"האח הגדול" פרק 20: המצב בבית מתדרדר במהירות

הדיירים החדשים עושים בלאגן, אביבית לא מפספסת הזדמנות לייצר דרמה - וכמובן ההדחה השבועית. כל הדברים החשובים שקרו ב"האח הגדול" פרק 20

אביבית יוצאת על סימה (מתוך "האח הגדול")
אביבית יוצאת על סימה (מתוך "האח הגדול")
9 ביולי 2018

בוקר טוב, הפטריה שלכם חזרה – והיא מזהמת את הבית באינפלציה של מריבות קולניות, שטותיות וטיפשיות. כצפוי, הדיירים החדשים והפרובוקטיבים דרדרו את ההתנהלות בבית לווייב של ריב שכנים מכוער, ברמה שגורמת לנו להתגעגע לרומן של השוגים – הוא אולי העלה שאלות אתיות, אבל לפחות התהדר בנימוסי שולחן מוצלחים יותר.

אבל נתחיל מהסוף, כי לירז הודחה. אם להודות על האמת, זה היה מתבקש. ללירז יש נטייה להתעכב על הדברים הפחות חשובים בזמן ובסיטואציה הלא נכונים, ולפספס את העקרונות החשובים – אפילו אלה שהיא מתיימרת לייצג. הנה דוגמא: אתמול בבריכה אלי זרק לה, "ממחר נתחיל להפחית בשוקולד". לירז הסתפקה ב"לעולם לא" – לירז, שנכנסה כדי לקדם דימוי גוף בריא באשר הוא גוף, לא כתשה אותו על ההערה הדוחה? השתיקה צורמת במיוחד בהתחשב בכך שלירז כמעט ולא העבירה יום בבית בלי נאום צדקני.

לירז בראיון ההדחה (מתוך "האח הגדול")
לירז בראיון ההדחה (מתוך "האח הגדול")

בפרקים הקודמים של "האח הגדול":
הדיירים החדשים נכנסו – ונחשו מי נשכחה בחוץ
מגי קיבלה את כל האמת בפרצוף
משימת התקציב המתעללת

ונחזור להתחלה. הפרק נפתח עם דרישתו המתסיסה של האח מכל דייר חדש להעמיד להדחה פומבית שניים מהדיירים הוותיקים. מהר מאד זה הפך לשעת תוכחה עם אביבית, שיצאה על סימה (אולי תנמיכו את הצווחות? יש לנו כתוביות, תודה). גם שאר הדיירים קפצו על העגלה והתמוגגו מהאפשרות להראות לוותיקים את נחת זרועם. כבר הבנו שבעונה הזאת כולם אומרים הכל בפנים וכל זה, אבל למה כולכם נשמעים בדיוק אותו דבר?

עוד בפרק: ההתפתחות של ישראל בנפרד ממגי ממשיכה לעורר בנו סקרנות. הוא כבר מרשה לעצמו להיפתח בפני שאר הדיירים – בשיחה עם מירב הוא שיתף אותה בימים הקשים שהעביר ברחוב, הלילות בחניונים ובחדרי מדרגות וההתמודדות הלא פשוטה עם סמים. סיפור חייו המורכב גורם לנו להכיר אותו יותר סופסוף – ואחרי יותר משישים יום בבית, בהחלט הגיע הזמן.

מי שעמד על קנקנו של ישראל הוא לא אחר מרועי. "כולם חברים שלך, אבל אתה לא חבר של אף אחד", אבחן אחרי שניסיון הניחומים שלו נדחה. יש הרבה אמת במשפט הזה. ישראל כאילו מתקרב לכולם אבל שומר על עצמו מרחוק – זה אולי מנגנון הישרדות, אבל זאת גם התנהגות סופר לא חברית. ובטח שמול רועי, שלו אגב יש הרבה צרות על הראש. הוא ממרר בבכי במיטה כי מה זה פה, כולם בבית צבועים ורכלנים ומתווכחים ורוצים להיות במרכז ו… הלו, נשמה, אוהבים אותך והכל – אבל עוד לא הבנת את המשחק?

בין לבין הבית כולו מתמכר לטלנובלה סוג ב', שהיא כמובן המשימה הסודית שבה עמוס ומירב מעמידים פני אקסים עם עבר מורכב. מה זה מתמכרים, ממש לוקחים ללב!

ואם חשבנו שזה מופרך, אז הגיעה אביבית עם הניסיונות העיקשים למתג את עצמה בתור המנטורית של הבית. היא מטיפה לאדל שעליה לנהל את הוויכוחים שלה בצורה אלגנטית יותר (כמו הפעם שאיימת על סימה שיש לך עליה משהו מהעבר?), מחרחרת מדון בין רועי ומריה והרומן האפלטוני הנסוג שלהם (ממש כמו שניסתה לעשות בשעתו עם השוגים) ובאופן כללי לא מפספסת שום הזדמנות לייצר דרמה.

אדל יוצאת על עמוס (מתוך "האח הגדול")
אדל יוצאת על עמוס (מתוך "האח הגדול")

אז מה יהיה? חשבנו שאנחנו רוצים קצת יותר טראש שיעיר את העונה מהתרדמת, אבל נראה שהיינו צריכים להיזהר עם המשאלה הזאת. כרגע אנחנו מתגעגעים לימים היפים של תחילת העונה, שנראים כמו מופת טלוויזיוני לעומת מה שקורה פה בימים האחרונים.

לא נגענו

"היא הכי קרובה לאטום" (אלי מפרגן למריה)

"את רואה, ארון" (אליאב משחק אותה מתווך בפני הדיירים החדשים)

"מי את בכלל, כפרה" (אלי מפרגן לאביבית)

"את ילדה קטנה בלי שכל" (עמוס מפרגן יותר לאדל)

עתידות

שוגה תיכנס למשימה סודית בבית.

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד