"האח הגדול VIP" פרק 9: האם זוהי מפלתו הסופית של שי חי?

נרי בחשה, שי חי פעל, עדן נעלבה וכל העסק יצא משליטה. הפיצוץ אמש הוביל לפיצול הבית לשני מחנות, שעדיין מחוויר לעומת העימות החזיתי בין עדי ושי חי שהגיע סופסוף. והייתה גם הדחה. "האח הגדול VIP" פרק 9

האח הגדול VIP פרק 9
האח הגדול VIP פרק 9
10 בפברואר 2019

זוכרים ששי חי החליט להשיק העונה גירסה מחודשת ומשופרת של עצמו? ובכן, בגדול, מדובר במיזם שכשל. הגרסא דנן, כפי שיעיד מי שעקב, כללה בעיקר הגיגים וקלישאות מהז'אנר שמסתתר בתוך עוגיית מזל, ובסופו של דבר הוחלט על נסיגה וחזרה לאסטרטגיית "כל האמת בפרצוף". באופן בלתי נמנע, האסטרטגיה הזאת גרמה לו להסתבך בבחישות של עצמו, כפי שהודגם בפרק ששודר אמש (שבת): פיצוץ העל בינו לבין עדי הוכיח היטב שהבחור מבין רק שי חיאית.

בעוד שהחיכוכים היזומים של שי חי גוררים לרוב תגובות רציונאליות מצד הדיירים (אסף מתעלם, נטלי מנסה ללבן ואורלי טוענת שמדובר באיומים), בא עדי וענה לו בשפה שהוא מבין: "לא רואה אותך במלחמות! לא עונה לך! סע סע סע, שב שם". אלה היו התגובות האדישות לאיומי הגוג ומגוג המתישים של שי חי, שהחליט להגביר הילוך והכריז: "אתה תזכור את היום הזה, אתה תתחרט".

בזאת הוכיח שי חי לא שרק נותרו לו שפנים בכובע, אלא שהוא תקוע עם אותו שפן מהעונה השביעית, שמאז כבר הקריח ואיבד עניין בחלטורות.

הכל התחיל כשנרי, בחשנית העל, גוללה בפניו כי עדן אמרה לה שהיא לא מתחברת לדעותיה הקיצוניות משום שהיא יותר מדי אוהבת ערבים. שי חי כמובן הריח את הפוטנציאל הנפיץ, וניתב אותו לשיחת גזע וחימומים מול הישאם (שבמסגרתה אף התנצל בשם העם כולו בגין ההערה). לקינוח הוא טען בפני עדן כי יש שמועה שלפיה היא לא אוהבת ערבים. כחלק ממשבר הזהות, הוא אף סינן שהוא כאן בשבילה.

עדן לקחה את זה קשה ויצאה למסע חיפוש אשמים שהצית אש בבית. במסגרת הליך הבירור, שבחלקו בחרו עדי ונטלי לצדד בעדן, שי חי איבד את זה סופית והחל לתקוף את כולם, כמו שרק מי שנדחק לפינה יודע לעשות. "הנה חזר לנו השי חי", הודתה אפילו החברה הקרובה, נרי, שנלחצה מכל הבאק־פייר שעתיד להגיע לכיוונה. בסופו של דבר, איכשהו, היא הצליחה לחמוק מההדף. לחוצה מתגובה זועמת מצד עדן, היא התחנפה ואמרה לה כמה היא אוהבת אותה וששי חי כזה מגעיל. בשיחת עוקבת עם שי חי, היא הסבירה לו שהיא עדיין חברתו ושהיא סיימה עם עדן. זה היה צבוע, אלא ששי חי כבר הספיק לייחל ברגע שלפני שנרי תלך לעזאזל – ואז להתנצל. הצבוע מצבוע פטור, לא?

בינתיים, עדן המשיכה להתחלחל מהעובדה שדווקא לה, שמשתייכת בעצמה לקבוצת מיעוט, ייחסו אמירה שכזו. שיח החירשים שניהלה מול הישאם בנושא היה בלתי נסבל וחשף בו צדדים מעיקים, אך שיחת הגישור בחסות לירן הייתה שפויה בהרבה.

לעת עתה הבית מפורז: מצד אחד, שי חי (ולצדו בן זיני, הישאם ונרי המשמשת סוס טרויאני). מהצד השני, עדי ותומכיו. מדהים איזה רוד טריפ משוגע עברנו עם עדי, ששדרג את עצמו מדמות הנבל שדרג כמעט למעמד שריף. נשאר לו רק להפסיק להקניט את אסף, החוליה האחרונה בשרשרת המזון בבית, ואז יקבל מינוי של ממש.

על רקע כל הבלגן הזה, צריך לזכור שהייתה אמש גם הדחה: אורי, שאולי קצת שילם על הבחירה המשונה לדבוק בשי חי, הודח. לנו זה מרגיש קצת כמו פספוס: הרגעים הבולטים שלו בבית ייזכרו כשנונים ומתנשאים, כיאה לחייל מצטיין בצבא האמת. בפרק הבא צפויה הדחה בהפתעה (מועמדים: כולם), וגם כניסה של דייר חדש. בסך הכל, מדובר בחדשות טובות, כי כרגע צריך נראה שהבית זקוק לשינוי, או לגירוש שדים.

לא נגענו

"איך אנשים מעשנים את המגולגל הזה?" (עדי מפרגן לאסף בעוד הערה קוסמית).

"אז אני אסרס אותה עכשיו" (הישאם מתבלבל וחושב שהוא על סט "פאודה").

"אפשר התייחדות ב'ברטה'?" (לירן זורק לעדן פיק אפ ליין של אסירים).

"מהיום כל דיבור קטן אני משבית אותו" (עדי נכנס לנעלי השריף מול שי חי).

"המתייפייפת החלימה מאילמותה" (ד"ר שי חי רושם לנטלי "כל האמת בפרצוף" פעמיים ביום).

עתידות

בן זיני יאבד את הכרית שעמה הוא מסתובב ובתגובה יכנס להתקף זעם חסר מעצורים. הרחיקו את הצופה טיילור מלכוב מהמסך.

← "האח הגדול VIP", רביעי ב-21:00 ושבת ב-21:15, רשת 13

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד