"האח הגדול VIP" פרק 6: שי חי חזר ויש לו חיילים חדשים

שי חי כנראה שכח למדוט והתפרץ על אורלי כמו שרק הוא יודע, אבל החלק המפתיע היה כשלצבא האמת שלו התגייסו דווקא נרי ואורי. כל מה שקרה ב"אח הגדול VIP" פרק 6

שי חי חוזר לשלטון? (מתוך "האח הגדול VIP")
שי חי חוזר לשלטון? (מתוך "האח הגדול VIP")
31 בינואר 2019

שי חי נכנס לבית האח הגדול כמועמד מוכר וחביב ובעיקר כמוקש פוטנציאלי, וכמו כל דיקטטור טוב הוא הבין שעליו לפלס במתינות את דרכו חזרה לשלטון. לכן הוא נתן לנו תחילה ללכת שבי אחר רעשי הרקע – עדי, שפילס את דרכו לצמרת ושאחרי אתמול (רביעי) נראה כמו פינצ'ר ידידותי ליד הדייר החוזר.

הכל התחיל כששי חי, מפקד משטרת הנימוס, שמע שאורלי העירה על כך שנרי קמה מהשולחן לפני שכולם סיימו לאכול. הוא התעמת עם אורלי, נזף בה, קרא לה סכסכנית, גוש רעל ותרנגולת רכלנית. על פניו, סתם עוד התפרצות בבית האח הגדול. אבל יש משהו כוחני בהתפרצויות של שי חי שמייצר תחושת אי נוחות חריפה. הוא רגיש מאד לתיוג "אלים" (הדיירים אפילו לחצו על אורלי שלא תשתמש במילה הזאת נגדו), אבל אין דרך אחרת לתאר את ההתנהגות שלו. בעצם יש – צדקנות מעושה וטרחנית. אורלי אמנם מתחילה להימאס על כולם, נגעלת מקשת של התנהגויות אנושיות ומבודדת את עצמה, אבל התגובה לדבריה הייתה חסרת פרופורציות.

בפרקים הקודמים של "האח הגדול VIP":
שי חי קיבל כאפת מציאות, והיא בדרך לפרצוף של עדי
מה גרם לנרי ליבנה להישבר אחרי שבוע בלבד?
לירן נחשף ונרי עוברת את הגבול

אבל הנה הדבר המפתיע: לצבא האמת של שי חי התפקדו, לא פחות, נרי ואורי. הדיירים הכי שפויים בבית כנראה החליטו להבטיח את מקומם בבית, אחרת אין דרך להסביר את החסות שהם פרשו עליו, כאילו היה נער משתקם. אורי הפציר בכולם להבחין בשינוי שעבר שי חי, ואת הסורר הדריך: "אתה לא צועק, מקסימום תקום ותלך". אף לא מילת ביקורת על הטונים, צורת הדיבור והג'יפה שהילד פלט שם. "הוא מתנהג פה באצילות", סינגר אורי. נו, באמת.

אבל רגע, איפה עדי בכל הסיפור? דמותו של הדוש הלאומי התעגלה והוארה אתמול באור מעט שונה, ולפתע הוא נראה כמו הדייר השפוי. הצגה או לא, על הניסיון להרגיע את הרוחות, על התמיכה באורלי ועל הבוררות שיזם מגיע לו קרדיט. לצדו התקבצו עוד כמה קולות שפויים שניסו לצנן את העניינים, אבל הסאגה המעייפת הזאת ללא ספק נמשכה יותר מדי זמן, והוצתה מחדש כשאורלי העמידה את אורי ונרי להדחה פומבית.

לא נגענו

"אין בי טיפת רצון לדרוך על אף אחד כדי לקדם את עצמי" (שי חי יותר בקטע של רמיסת מיצגים(

"יכול להיות פה גן עדן, זה כמו המזרח התיכון" (אורלי מפזרת הבטחות שווא)

"נראה כמו עונה איומה של הטלטאביז" (אורי על עונת ה-VIP. סליחה, על המשימה העירונית)

"הבחירות שלי אף פעם לא היו טובות, הן ממשיכות להיות גרועות" (אביבה בוחרת להצטוות לעדי במשימה ומכה על חטא)

עתידות

החבר'ה מבקשים לצאת מהבית בהדחה המונית עקב השירים הבלתי פוסקים שבן זיני מקדיש שוב לבת זוגו, טיילור מלכוב.

← "האח הגדול VIP", רביעי ב-21:00 ושבת ב-21:15, רשת 13

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד