המהפך של רבל ווילסון: תככב בסדרת דרמה תקופתית

השחקנית והקומיקאית ידועה בזכות תפקידיה בקומדיות – בהן "פיץ' פרפקט" ובקרוב "Isn't It Romantic", ומדובר בליהוק מעניין ביותר. הסדרה, "Les Norton", תתבסס על רבי המכר של רוברט ג'. בארט

רבל ווילסון ב"פיץ' פרפקט"
רבל ווילסון ב"פיץ' פרפקט"

רבל ווילסון ("פיץ' פרפקט", "מסיבת רווקות") תככב בסדרת דרמה תקופתית אוסטרלית בשם "Les Norton" – עיבוד של רשת ABC לספריו רבי המכר של רוברט ג'. בארט. לצדה של השחקנית האוסטרלית יתייצב דיוויד וונהאם ("שר הטבעות", "איירון פיסט"), אבל עבורה מדובר במהפך של ממש: עד כה ראינו אותה בקומדיות, ויהיה מאד מעניין לראות את השינוי הזה עליה. הסדרה החדשה צפויה לעלות ב-2019.

הסדרה מתרחשת ב-1985 ותעקוב אחר מעלליו של בחור כפרי מקווינסלנד, אוסטרליה (אלכסנדר ברטרנד). בניסיון להתרחק מעברו הבעייתי הוא מגיע לסידני, שם הוא מוצא עבודה כמאבטח בקזינו בלתי חוקי. הוא מאד רוצה לחזור לסביבה המוכרת שאליה התרגל, אך עד מהרה הוא נשבה בקסם האסור של העיר ונגרר לתוך רשת פשע מחתרתית.

העיבוד הטלוויזיוני לסדרה הכניס שינוי מהותי ביחס לספר, ויצר הרבה דמויות חדשות של נשים. "Les Norton" תבויים בין היתר על ידי ג'וסלין מורהאוס ("המלבישה", "עדות עיוורת") ומורגן אוניל, שיצר אותה וכתב את התסריט לצד סמנתה ווינסטון ("וונטוורת'") ועוד.

רבל ווילסון ב"מסיבת רווקות")
רבל ווילסון ב"מסיבת רווקות")

עוד כתבות מעניינות:
"החברה הגאונה" לוחצת על כל כפתורי העונג
טראמפ תקף את "SNL": מכונת ספינים דמוקרטית
מה למדנו מעונת הזוגות של "בואו לאכול איתי"

בחודש שעבר עמדה ווילסון בלב מיני סערת רשת שיצרה בעצמה בזמן שקידמה את הקומדיה הרומנטית החדשה שבה היא מככבת, "Isn't It Romantic". בריאיון לאלן דג'נרס התגאתה פאט איימי (זאת אומרת, פטרישה) בכך שהיא השחקנית המלאה הראשונה שמככבת בקומדיה רומנטית. זה כמובן לא המצב (הקדימו אותה מוניק, קווין לטיפה וריקי לייק, לדוגמא), וגם טעות לא נוראית שקל מאד לתקן – אבל ווילסון בחרה להיכנס לוויכוחים עם המעריצים שתיקנו אותה בטוויטר והאשימו אותה במחיקה לבנה של נשים שחורות. כשמוניק התערבה, ווילסון הבינה שהגיע הזמן להתנצל. מה שנקרא, Whoomp, There it is.

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד