המלצות צפייה: שש סיבות להדליק את הטלוויזיה השבוע

עונה שלישית של "הטובות לקרב", דוקו מצופה במיוחד על הונאת הענק של המיליארדרית הצעירה בעולם והמלכות הכי אהובות מרופול: שש המלצות צפייה לשבוע הקרוב

"הטובות לקרב"
"הטובות לקרב"
14 במרץ 2019

הטובות לקרב

עונה שלישית לסדרת הבת של "האישה הטובה", שיוצריה מבטיחים שתישאר מעודכנת בהתפתחויות הפוליטיות והמשפטיות בעולם האמיתי. אל הקאסט הקבוע שבראשו כריסטין ברנסקי, קוש ג'מבו ורוז לזלי מצטרף העונה גם מייקל שין ("הסקס של מאסטרס"), שישחק עורך דין ערמומי עם חיבה יתרה לסקס וסמים.

← yes Edge, ראשון (17.3) 22:00 והחל משישי (15.3) ב־yes VOD

הבכי

מותחן פסיכולוגי בריטי בארבעה פרקים מבית BBC1. ג'נה קולמן ("דוקטור הו") ואוון לסלי ("קצה האגם") הם זוג שנוסע לאוסטרליה כדי לזכות במשמורת על בתו של הבעל. הביקור מזמן להם טרגדיה בלתי צפויה הקשורה לתינוק המשותף שלהם.

← כל הפרקים ב־HOT VOD החל מרביעי (20.3)

מיליארדים

הדרמה המתרחשת בעולם ההון והפיננסים של ניו יורק חוזרת. העונה הרביעית מפגישה מחדש את התובע המחוזי לשעבר צ'אק רודס ואת מלך קרנות הגידור בובי "אקס" אקסלורד, שיצטרכו לאחד כוחות נגד אויבים משותפים לקראת מלחמה בין בעלי ההון.

← yes Edge, שני (18.3), שידור צמוד לארה"ב ב־04:00 ושוב ב־22:50

הממציאה: דם והונאה בעמק הסיליקון

אליזבת הולמס הפכה למיליארדרית הצעירה בעולם בזכות המצאה שהייתה אמורה לשנות את פני הרפואה, אך זו התגלתה כהונאת ענק. הדוקומנטריסט אלכס גיבני מתחקה אחר הסיפור והמסורת ארוכת השנים של הבטחות ללא כיסוי בעולמות המדע והטכנולוגיה.

← HOT VOD, שלישי (19.3), ישודר ב־HOT HBO ב־23.3
    yes VOD שלישי (19.3), ישודר ב־yes דוקו ב־25.3
סלקום TV שלישי (19.3)

 

יוצאים מהכלל

סדרה דוקומנטרית חדשה של רוני קובן. מדי פרק יפגוש קובן קהילה ייחודית אחרת בישראל, מנאמני הר הבית דרך בני נוער שהתעשרו מעסקים ועד מטופלים במחלקה הסגורה של גהה.

← כאן 11, ראשון (17.3), 21:00

 

המופע של טריקסי וקטיה

שתיים מהמלכות האהובות מ"המירוץ לדראג של רופול", טריקסי מאטל וקטיה זמולוצ'יקובה, קיבלו תוכנית אירוח משלהן. השתיים יעסקו באהבה, סקס, מוות ושופינג מנקודת מבטן חסרת הבושה והמנצנצת.

← ערוץ VICE בפרטנר TV, רביעי (20.3) 22:50

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד