המלצות צפייה: שבע סיבות להדליק את הטלוויזיה השבוע

"להרוג את איב" חוזרת, ג'יין הלא כל כך בתולה בסיבוב חמישי ואחרון, ברי לארסון ("קפטן מארוול") בסרט משלה ושכיר החרב הכי מתוק על המסך: שבע המלצות צפייה לשבוע הקרוב

"להרוג את איב" עונה 2
"להרוג את איב" עונה 2
7 באפריל 2019

להרוג את איב

עונה שנייה לדרמה המהוללת עם סנדרה או וג'ודי קומר, שצפויה להיות אפלה יותר מקודמתה. סוכנת ה־MI5 איב והרוצחת השכירה וילאנל ממשיכות במשחקי החתול ועכבר שלהן ברחבי העולם, בעוד איב מנסה להבין מי האויב האמיתי שנגדו היא נלחמת.

← HOT HBO, ראשון (7.4) 22:00; וב־HOT VOD

ג'יין הבתולה

רגע אחרי עליית הרימייק הישראלי של "ג'יין הבתולה", הדרמה הקומית האהובה מגיעה לסיבוב חמישי ואחרון. העונה מתחילה מיד אחרי הסיום הדרמטי של העונה הקודמת ומסבירה איך התרחש הטוויסט המפתיע ומה ההשלכות שלו על ג'יין ורפאל. עוד מסתורין שייחשף הוא זהות הקריין שמלווה את הסדרה מהפרק הראשון.

← yes Drama, רביעי (10.4) 21:15

עוד כתבות מעניינות:
הסדרות הכי טובות שעדיין לא ראיתם
בזמן שהתנשאתם: 5 סיבות להתחיל לצפות ב"ג'יין הבתולה"
"משחקי הכס" – רגע לפני הסוף: המדריך שיעשה לכם סדר בעלילה

בארי

עונה שנייה לקומדיה השחורה עם ביל היידר, שגם יצר אותה לצד אלק ברג. בעונה הראשונה ניסה בארי לנטוש בכל מחיר את חייו כרוצח שכיר כדי להפוך לשחקן. עכשיו הקריירה החדשה שלו מתקדמת, אבל הוא מתקשה להיפטר מהעבר האלים כשבעקבותיו המאפיה וגם המשטרה.

← החל משלישי (9.4) ב־yes EDGE (הסדרה כבר עלתה ב־yes VOD ומשודרת ב־HOT HBO, ימי רביעי 22:30 וב־HOT VOD; ובסלקום TV)

אתגר בטבע (You vs. Wild)

אחרי הצלחת "מראה שחורה: בנדרסנאץ'", נטפליקס הולכת על עוד תוכן אינטראקטיבי. "אתגר בטבע" היא סדרת הרפתקאות שבה בר גרילס יוצא לאזורים מסוכנים ברחבי העולם, והצופים הם אלה שצריכים לעזור לו להיחלץ מהם בשלום.

← נטפליקס, שישי (10.4)

חנות חדי קרן

סרט בכורה כבמאית של השחקנית ברי לארסון ("חדר", "קפטן מארוול"), שגם מככבת בו לצד סמואל אל. ג'קסון. ציירת צעירה שנשרה מלימודי אמנות לא מוצאת את עצמה בעבודה משרדית משעממת, עד שיום אחד היא מקבלת הזדמנות להגשים חלום ילדות – לאמץ חד קרן.

← נטפליקס, שישי (5.4)

בן הארץ

סרט דרמה מבית HBO שביים האמן ראשיד ג'ונסון. תומאס (אשטון סאנדרס מ"אור ירח"), צעיר משיקגו, מתחיל לעבוד בתור הנהג של איש עסקים רב השפעה. המשרה היא שער כניסה לעולם המושחת והמפתה שכולו כסף וכוח. עם ניק רובינסון וביל קאמפ.

← סלקום TV, ראשון (7.4); yes 3, שלישי (9.4) 22:00; HOT VOD, ראשון (7.4)

לוחם

אנחנו חיים בעידן מופלא שבו עולות לאוויר סדרות אקשן "על פי רעיון של ברוס לי". זהו סיפורו של מהגר, אמן לחימה צעיר ומוכשר, שמגיע לסן פרנסיסקו במאה ה־19 ומסתבך במלחמת הכנופיות של צ'יינה טאון. הון לי ("באנשי") מככב.

← סלקום TV, ראשון (7.4); yes VOD, שבת (6.4); HOT HBO, ראשון (7.4)

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד