הסדרות המומלצות: צפייה מודרכת לשבוע הקרוב (27.4-3.5)

העיבוד הטלוויזיוני המוצלח ל"פארגו", הדרמה המשפטית הפופולארית בעונה שנייה וסרט בכיכובה של רובין רייט. כל מה ששווה צפייה השבוע

"פארגו"
"פארגו"

ראשון, 27.4

"חנה ארנדט"

דרמה מרתקת בשידור בכורה בישראל במסגרת שידורי ערב יום השואה. הסרט מציג את סיפור חייה של ההוגה והחוקרת היהודייה-גרמנייה, שידועה בזכות כתביה על השואה, ובייחוד בזכות מאמריה בעניין משפט אייכמן.

yes 1, ג16:15

שני, 28.4

"בא לחדש לכם"

מושיק גלאמין יגיע לחדש את ביתה של הזמרת ג'וזי כץ אחרי שהחליטה לסגור מעגל ולחזור להתגורר בבית שחלקה עם בעלה לשעבר שמוליק קראוס – אותו בית ממנו ברחה לפני 30 שנה.

ערוץ 2, 22:30

שלישי, 29.4

"לואי"

עונה שלישית לסדרה של הקומיקאי זוכה האמי לואי סי.קיי. הסדרה מלווה את חיפושו העיקש אחר אהבה כגרוש טרי המגדל את שתי בנותיו, והיא לא פחות מקורעת.

yes Comedy, 21:35

רביעי, 30.4

"פרנקלין ובאש"

הדרמה המשפטית הפופולארית חוזרת לעונה שנייה. הסדרה עוקבת אחר ג'ארד פרנקלין (ברקין מאייר) ופיטר בש (פוך גוסלאר), עורכי-דין חובבנים, המגויסים במפתיע על-ידי חברת עורכי-דין מכובדת ויוקרתית. בארה"ב היא זכתה לממוצע צפייה של 4.3 מיליון צופים, והם ממש לא טועים.

HOT 3, 21:30

חמישי, 1.5

"חי בסרט"

אם תהיו במצב רוח מתאים לסרטי סטודנטים, תוכלו לצפות ב"פלורוסנט" בבימוים של טים רזומובסקי ואייל אורן מבצלאל וב"יום הולדת" בבימויו של זוהר קמינסקי מהמכללה האקדמית בית ברל, במסגרת תכניתו של גלעד אמיליו שנקר בטלוויזיה החינוכית.

חינוכית 23, 21:30

שישי, 2.5

"אמהות מושלמות"

דרמה משנת 2012 בכיכובן של רובין רייט ונעמי ווטס, המבוססת על רומן של דוריס לסינג. ליל ורוז, חברות ילדות טובות, גרות בשכנות בעיירת חוף פסטורלית. הדברים מסתבכים כאשר יום אחד בנה של רוז מגלה שבנה המתבגר של ליל מנהל רומן עם אמו. מביך.

yes 1, 22:00

שבת, 3.5

"פארגו"

העיבוד הטלוויזיוני המוצלח של "פארגו" מבית היוצר של האחים כהן, בכיכובו של זוכה האוסקר בילי בוב תורנטון. פרק הבכורה יצר בילד אפ גדול לקראת המשך העונה, ועד עכשיו היא בהחלט לא מאכזבת.

HOT 3, 22:10