הסדרות המומלצות: צפייה מודרכת לשבוע הקרוב (25-31.5)

עונה חדשה לדרמה הצרפתית זוכת האמי הבינלאומי, הסיטקום בכיכובה של בטי ווייט חוזר לעונה חמישית וכל מה ששווה צפייה השבוע

"בראקו"
"בראקו"

ראשון, 25.5

"משלוש יוצא אחד"

סרטה של סיון בן ארי המוקרן במסגרת פסטיבל דוקאביב 2014. הסרט מביא את סיפורם של ריקי, אחיה הגדול יקיר ובן זוגו רן, שהחליטו להביא כשלישייה הורית ילד לעולם.

ערוץ 8, 22:00

שני, 26.5

"ניקיטה"

עונה חדשה לסדרת האקשן הכיפית של רשת CW. בעונה השלישית ניקיטה מוצאת את עצמה עובדת עבור הארגון הממשלתי "Division", לצידם של בני הברית שהכירה, המבקשים לתקן את העוולות שהותירה ההנהגה הקודמת. שיהיה בהצלחה.

HOT Zone, 22:45

שלישי, 27.5

"הקנוניה נגד האפרטהייד"

הבחירה הרשמית של פסטיבל דוקאביב 2014 ופסטיבל קאן 2013. הסרט עוקב אחר המהלכים החסויים שעמדו מאחורי שחרורו של נלסון מנדלה ונפילת האפרטהייד בדרום אפריקה, וחושף את סיפורו של איש העסקים המסתורי הפעל מאחורי הקלעים לשחרורו של מנדלה ולהפלת המשטר הגזעני.

ערוץ 8, 22:45

רביעי, 28.5

"בראקו"

עונה שלישית לדרמת המתח הצרפתית שזכתה בפרס האמי הבינלאומי והפכה לדרמה הנצפית ביותר בתולדות רשת Canal+. בעונה החדשה יהיה אפילו נציג ישראלי על הסט – מארק איווניר, שאולי זכור לכם מ"שליחותו של הממונה על משאבי אנוש" או מ"להיות איתה".

החל מה-28.5 בחינם ב-HOT VOD

חמישי 29.5

"תקוות גדולות"

בכורה טלוויזיונית לסרטו של מייק ניואל ("ארבע חתונות ולוויה אחת") משנת 2012, המבוסס על ספרו המפורסם של דיקנס. בסרט, המתרחש באנגליה הויקטוריאנית (אחת התקופות החביבות עלינו בהיסטוריה), מככבים ג'רמי אירווין והולידיי גריינג'ר המצוינים.

yes1, 21:30

שישי, 30.5

"כל הפחדים כולם"

מותחן פעולה בכיכובם של בן אפלק ומורגן פרימן. הסרט, המבוסס על ספרו של טום קלנסי, עוקב אחר סוכן חשאי של ה-CIA היוצא לסכל מזימה לגרום למלחמת עולם שלישית שמאחוריה עומד ארגון טרור.

HOT Prime, 22:00

שבת, 31.5

"שוות בקליבלנד"

הסיטקום בכיכובה של בטי ווייט, אחת השחקניות המבוגרות והמצחיקות בהוליווד, חוזר לעונה חמישית. בעונה החדשה, כמיטב המסורת בסדרה, יתארחו הרבה שחקנים מוכרים וביניהם ג'ייסון פריסטלי, שרה היילנד וג'ניפר לאב יואיט.

yes Comedy, 19:55