הסדרות המומלצות: צפייה מודרכת לשבוע הקרוב (8-14.6)

עונה חדשה ל"דה ווייס", "כתום זה השחור החדש" סופסוף חוזרת וכל מה ששווה צפייה השבוע

The Voice. צילום: עדי אורני
The Voice. צילום: עדי אורני

ראשון, 8.6

"דה ווייס"

עונה חדשה לריאליטי השירה המצליח של רשת.  הרכב המנטורים הפעם יהיה אביב גפן, שרית חדד, שלומי שבת, ובתפקיד המנטור המתחלף –  מוש בן ארי.

ערוץ 2, 21:00

שני, 9.6

"עוזרות בית נחושות"

עונה חדשה לקומדיה הסקסית מבית היוצר של מארק צ'רי ("עקרות בית נואשות"). גם העונה הזו תהיה גדושה בסודות, שקרים ומזימות שירקמו העוזרות הנחושות ובעלי הבית המשועממים המעסיקים אותן.

 yes Drama, 22:00

שלישי, 10.6

"כתום זה השחור החדש"

חיכינו לה כמעט שנה, ובאמת שזה לא היה קל. סדרת הלהיט של נטפליקס חוזרת לעונה שנייה, והיא תשודר בישראל שלושה ימים לאחר השידור בארה"ב. רק שלא נתאכזב.

HOT3, 21:30

רביעי 11.6

"האחות ג'קי"

עונה חדשה לקומדיה בכיכובה של אידי פאלק, שגרפה שני פרסי אמי בשנה שעברה. בעונה השישית ג'קי מגיעה למסקנה שפיכחות היא סיפור הכיסוי האולטימטיבי לקיום ההתמכרות שלה. את סגורה על זה?

HOT3, 22:15

חמישי 12.6

"הוחלפו בלידתן"

עונה רביעית לדרמה של ABC Family, העוקבת אחר המפגש בין ביי קניש (ונסה מרנו, שגילמה את אפריל החמודה ב"בנות גילמור") ודפני ווסקז (קייטי לקלרק) – שהוחלפו בטעות בלידתן וגדלו בתנאים שונים לחלוטין.

yes Drama, 21:15

שישי 13.6

"הלב הרגיל"

במסגרת 'סופ"ש גאווה' ישודר ב-yes סרטו החדש של ריאן מרפי (בהפקת HBO), העוסק בימים הראשונים של מחלת האיידס. הקאסט המרשים, הכולל את ג'וליה רוברטס, מארק רופאלו, אלפרד מולינה ועוד, עושה בילד אפ רציני.

yes3, 22:00 

שבת 14.6

"ילדי האנרכיה"

עונה שישית לדרמה זוכת גלובוס הזהב של FOX. הסדרה מביאה את סיפורם של אנשי מועדון אופנוענים השולט בעיירה קטנה, ונקלע לעימותים עם סוחרי סמים, תאגידים אימתניים ואיך לא – שוטרים.

 HOT Zone, 21:45