הסדרות המומלצות: צפייה מודרכת לשבוע הקרוב (9.3-15.3)

הבלש הכי אלגנטי על המסך חוזר לעונה שלישית, הגמר של ריאליטי השירה של דנה אינטרנשיונל וכל מה ששווה צפייה השבוע

"שרלוק"
"שרלוק"

ראשון 9.3

"ישנן בנות"

הגמר של ריאליטי השירה הכי שמח ומודע לעצמו כרגע על המסך, בניצוחה של דנה אינטרנשיונל. בגמר יתארח כשופט צביקה פיק, ותיבחר להקת הבנות המנצחת מבין הרביעייה שהגיעה לגמר: קולולו, צ'ייסר, מפתח סול ו-A ליסט.

ערוץ 24, 19:00

 

שני 10.3

"הנשים שעושות את אמריקה"

ברוח יום האישה הבינלאומי שהתקיים בשבוע שעבר, ערוץ 8 ישדר סדרה המציגה את הסיפור שמאחורי מאבק הנשים האמריקאיות לשוויון זכויות. התיעוד, המלווה בקולה של מריל סטריפ החביבה, מורכב מקטעי ארכיון נדירים ומראיונות עם הנשים שעשו היסטוריה.

ערוץ 8, 21:05

שלישי 11.3

"הפרקליט"

דרמה קומית חדשה שמבוססת על הסדרה האוסטרלית "רייק". הסניגור הפלילי קיגן די הוא אדם הזוי ומצחיק שמנסה, רוב הזמן ללא הצלחה, להתמודד עם חייו המסובכים. אנחנו תמיד בעד האנדרדוג.

yes Drama, 22:00

רביעי 12.3

"סיפור מרובע ברונקס"

בערוץ HOT Prime חוגגים את אחד הז'אנרים האהובים בתולדות הקולנוע, ומשדרים בכל ערב בחודש מרץ סרט גנגסטרים אחר. ביום רביעי ישודר "סיפור מרובע ברונקס" (1993), בכיכובו ובבימויו של מלך הז'אנר רוברט דה נירו.

HOT Prime, 22:00

חמישי 13.3

"בייב מגנט"

שעשועון שידוכים חדש בהנחיית אורי גוטליב וירון ברובינסקי. בכל פרק ארבעה רווקים יתחרו על ליבה של רווקה אחת (או לחילופין, ארבע רווקות יתחרו על רווק אחד). בכל סיבוב בשעשועון הרווק או הרווקה יבחרו במתמודד אחד שיודח, עד שבסיום הפרק הם ישארו עם ה"בייב מגנט" שלהם. אנחנו נופתע אם תצא מזה אהבת אמת, אבל כל עוד יש דאחקות – למי בכלל זה משנה.

HOT Comedy Central, 20:20

שישי 14.3

"קוורטט"

בכורה טלוויזיונית לדרמה הקומית משנת 2012 (וסרטו הראשון של דסטין הופמן כבמאי). בבית אבות יוקרתי באנגליה הדיירים מתכוננים לקראת גאלת גיוס כספים שעתידה לקבוע את גורל המקום. סרט באווירה רומנטית מתוקה.

yes1, 21:30

שבת 15.3

"שרלוק"

הדרמה הכי נצפית בבריטניה בעשור האחרון חוזרת לעונה שלישית. כבר בתחילת העונה תדעו מה עלה בגורלו של הבלש הכי אלגנטי על המסך (ובכלל) אחרי הסיום המטלטל של העונה הקודמת. אנחנו מתרגשים.

HOT 3, 17:45