הסדרות המומלצות: צפייה מודרכת לשבוע הקרוב (20-26.4)

הקומדיה המדוברת של HBO, הבחירה הרשמית של פסטיבל דוקאביב 2013 ועונה חדשה לקומדיה בכיכובה של זואי דשנל. כל מה ששווה צפייה השבוע

עמק הסיליקון. צילום: יח"צ
עמק הסיליקון. צילום: יח"צ

ראשון, 20.4

"אלנה"

הבחירה הרשמית של פסטיבל דוקאביב 2013. הסרט מלווה את מסעה של פטרה קוסטה לניו יורק בעקבות הטרגדיה של אחותה הגדולה – שחקנית מצליחה שהגיעה לעיר עם חלומות גדולים אך קרסה אל תהומות הדיכאון.

ערוץ 8, 21:10

שני, 21.4

"לצוד על מנת להרוג"

מותחן פעולה משנת 2010. ג'ים רודס (סטיב אוסטין) הוא שומר גבול קשוח הנלקח כבן ערובה ביחד עם בתו בידי פושעים המגיעים לאזור. תנו לנו לנחש: מישהו הולך למות.

HOT Action, 20:20

שלישי, 22.4

חצי גמר ליגת האלופות

אתלטיקו מדריד תארח את צ'לסי לקרב מעניין על כרטיס לגמר טורניר הכדורגל היוקרתי של אירופה. להכין את הגרעינים.

ערוץ 2, 21:00

רביעי, 23.4

"עמק הסיליקון"

הקומדיה החדשה והמדוברת של HBO עוסקת בריצ׳רד, מתכנת שהצליח לפתח טכנולוגיה מהפכנית של דחיסת מידע בלי שהוא אפילו יהיה מודע לכך. ברגע ששני ענקי תוכנה מבינים מה יש לריצ׳רד בידיים, הם מתחילים להילחם עליו והוא נדרש לבחור בין מכירה החברה בתמורה למיליוני דולרים לבין ניסיון לפתח את העסק בעצמו.

yes Oh, 22:00

חמישי, 24.4

"Boom"

שעשועון חדש בהנחייתו של עידו רוזנבלום. בכל פעם ארבעה מתמודדים צריכים לנטרל 8 פצצות (באמצעות שאלות טריוויה) במטרה לזכות בחצי מיליון שקלים. כשהם לא מצליחים לעשות את זה כמו שצריך, הפצצה מתפוצצת והם מתלכלכים בנוזל מוזר. אנחנו נאהב לראות את זה קורה.

ערוץ 22, 21:00

שישי 25.4

"אשת הברזל"

מריל סטריפ בתפקיד מעולה (שזיכה אותה בפרס האוסקר), מגלמת את מרגרט תאצ'ר – האישה הראשונה והיחידה עד כה שכיהנה כראש ממשלת בריטניה.

HOT Gold, 22:00

שבת 26.4

"ניו גירל"

הקומדיה בכיכובה של זואי דשנל (המהממת) חוזרת לעונה שלישית, ובסדרה מבטיחים לארח בעונה החדשה עוד כמה כוכבים שאנחנו אוהבים: פרינס, אנג'לה קינסי, לינדה קרדליני ועוד.

yes Comedy, 18:15