כוכבי "בוורלי הילס" נפרדים מלוק פרי: "כל מי שהכיר אותו יתגעגע"

אל החברים הצטרפו סלבס נוספים, בהם ליאונרדו דיקפריו והקאסט של "ריברדייל", שחלקו את צערם על אובדן השחקן המנוח וכוכב הניינטיז. שאנון דוהרטי: "לוק יצר איתי קשר כשחליתי בסרטן, עבדנו על רעיון לתכנית"

לוק פרי במסיבת עיתונאים של "ריברדייל", בשנה שעברה (צילום: פרדריק מ. בראון/Getty Images)
לוק פרי במסיבת עיתונאים של "ריברדייל", בשנה שעברה (צילום: פרדריק מ. בראון/Getty Images)

כוכבי "בוורלי הילס 90210" הספידו את השחקן לוק פרי שמת אתמול (שני) משבץ בגיל 52. אליהם הצטרפו סלבס נוספים שחלקו את צערם על אובדן חברם וכוכב הניינטיז. פרי שיחק בסדרה את דילן החל מ־1990 לאורך חמש העונות הראשונות, ולאחר מכן יצא לנסות את מזלו בעולם הקולנוע. זה לא לגמרי עבד (הוא השתתף בין היתר בסרטים "באפי ציידת הערפדים" וב"8 שניות"), והוא חזר ל"בוורלי" כאורח מיוחד בעונות 9־10. פרי שלל את האפשרות להצטרף לריבוט שנמצא בשלבי פיתוח מתקדמים עם חלק מהקאסט המקורי. החל מ־2017 הוא כיכב ב"ריברדייל", והוא אף צילם תפקיד עבור "היו זמנים בהוליווד" של קוונטין טרנטינו, שייצא השנה בכיכובם של ליאונרדו דיקפריו ובראד פיט. פרי היה נשוי לרייצ'ל מיני שארפ (השניים התגרשו ב־2003) ולהם שני ילדים.

שאנון דוהרטי (ברנדה וולש): "אני בשוק. הלב שלי נשבר. אני הרוסה מהאובדן. יש לי כל כך הרבה זכרונות מלוק שגורמים לי לחייך ושלנצח יהיו חקוקים בלבי", אמרה למגזין פיפל. "לוק היה איש חכם, שקט, צנוע ומורכב עם לב מזהב, עם יושר ואהבה בלתי נגמרים. לוק יצר איתי קשר כשחליתי בסרטן והמשכנו מהיכן שהפסקנו (השניים לא שמרו על קשר אחרי ש"בוורלי" ירדה – המערכת), בוגרים וחכמים יותר".

דוהרטי סיפרה כי הם קיוו לעבוד יחד על "משהו מיוחד ומשמעותי" עבור המעריצים. "יש סוג מיוחד של אהבה שחווים אחרי מסע משותף כמו זה שעברנו בסדרה ובחיים בכלל. לוק ואני עבדנו על רעיונות לתכנית. רצינו לעבוד אחד עם השנייה שוב. אני אתגעגע אליו בכל יום, בכל דקה, בכל שנייה".

ג'ני גארת' (קלי טיילור): "הלב שלי שבור", אמרה למגזין פיפל. "היה היה כל כך משמעותי עבור הרבה אנשים. אדם כל כך מיוחד. אני משתתפת בצער המשפחה וכל מי שאהב אותו. אובדן כל כך נורא".

איאן זירינג (סטיב סנדרס) צייץ: "לנצח אתרפק על זכרונות שחלקנו בשלושים השנים האחרונות. מי יתן והמסע שלך קדימה יהיה עטוף בנשמות הנהדרות שעלו לפניך, ממש כפי שאתה היית עבור מי שנותרו מאחור".

גבריאל קרטריס (אנדראה צוקרמן) שחררה הודעה רשמית ובה כתבה כי "לוק היה כח אדיר בחייהם של רבים. הוא היה נשמה רגישה ונדיבה ונלחם עבור מי שמזלם לא שפר עליהם… כל מי שהכיר אותו יתגעגע אליו". היא גם צייצה בטוויטר:

טורי ספלינג (דונה מרטין): "אני בהלם מוחלט ושבורת לב", אמרה למגזין פיפל. "הכי עצוב לי על הילדים שלו, אותם הוא העריץ מעבר למה שמילים יכולות לתאר. הוא היה כל כך גאה בג'ק וסופי. לוק היה אחד האנשים הנדיבים וצנועים שהכרתי. אני אסירת תודה על שנות החברות שהיו לנו. הוא באמת היה משפחה עבורי, מגן ואח".

אל כוכבי "בוורלי הילס" הצטרפו סלבס נוספים שהספידו את השחקן המנוח, בהם ליאונרדו דיקפריו, צ'רלי שין, חברותיו ל"ריברדייל" – מולי רינגוולד, לילי ריינהרט וכותבי הסדרה, מים ביאליק ("המפץ הגדול"), ג'ון קראייר ("שני גברים וחצי"), המנחה קרסון דיילי ועוד.

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד