הסדרות שאתם חייבים להשלים החורף

תקועים בבית בגלל הגשם? יש לא מעט סדרות, חדשות יותר או פחות, ששוות מרתון צפייה בזמן שבחוץ סוער. מריאליטי על רודפי סופות, דרך תוכנית תחקירים מלחיצה ועד הסדרה שתגרום לכם לרצות להגר לדנמרק

"הממשלה"

על פניו, אם להסתמך על "הממשלה", דנמרק היא אחלה מדינה. ראשת הממשלה מגיעה לעבודה באופניים בעוד שאצלנו עומלים על התקנת מיטה זוגית במטוס, הפוליטיקה אמנם מלאת תככים אבל הכל נראה נקי. וכולם מנומסים, ולבושים יפה. קצת כמו "הבית הלבן" של ארון סורקין רק בלי הדיאלוגים המטרחנים של ארון סורקין. המינוס: דיאלוגים כיפיים אבל בדנית, כאלה שיוציאו לכם את האישונים מרוב מרדף אחר הכתוביות.

"דה קילינג"

הדנים, כפי שכבר הבנתם, יודעים לעשות טלוויזיה מצוינת, והאמריקאים יודעים לקחת אותה ולעשות ממנה טלוויזיה סבבה. דרמת המתח "דה קילינג" מתחילה בעונה ראשונה מצוינת שמסתיימת קצת מבאס, ממשיכה בעונה שנייה איומה שמסתיימת נורא, וממשיכה בעונה שלישית עם קליף האנגר פסיכי. למרבה המזל, נטפליקס לקחו עליהם את המשימה לסגור את העלילה עם עונה רביעית באורך שישה פרקים שיעלו מתישהו – עד אז, יש לכם זמן להשלים.

"Frozen Planet"

בשבעה פרקים עוצרי נשימה עם דיבוב של דיוויד אנטבורו, תקבלו מסע לאנטרטיקה בלי לצאת מהבית. ובתכל'ס, חוץ מלחבק פינגווינים או ללטף דובי קוטב על הבטן, אין באמת סיבה טובה להגיע ליבשת הקרה בעולם, בעיקר בגלל שהיא היבשת הקרה בעולם וסביר להניח שאין לכם מספיק בגדים חמים.

"Vice on HBO"

סדרת דוקו-תחקירים מבית מגזין התרבות האורבנית Vice ורשת הכבלים HBO, מסירות שמזכירה את "עובדה" ורמת אומץ-טיפשות של חבורת ג'קאס, ההצצות אל העולם השלישי, דאחקות עם פושעים והסתחבקויות יגרמו לכם לשמוח על כל רגע שאתם תקועים בבית ולא יוצאים לעולם האכזר בחוץ.

"Storm Chasers"

בישראל אין סופות שווה לרדוף אחריהן, או בכלל, כאלה ששווה לדבר עליהן. רגע, בישראל אין באמת סופות. בארצות הברית דווקא יש מלא, ו"Storm Chasers" היתה סדרת דוקו-ריאליטי, פשוטו כמשמעו, אנשים שמקבלים את הריגש שלהם ממרדף אחר סופות. זה כיף בהתחלה, מתיש קצת בהמשך. גם בערוץ דיסקברי הבינו את זה כשביטלו את הסדרה לפני שנתיים, אבל השאירו אותנו עם ארכיון של 40 פרקים שיכסה, בערך, את כל מה שאתם צריכים לדעת על סופות, כי הסדרה הזו לא עוסקת בשום דבר אחר.