מה לראות ביום כיפור: אפשר להעמיס את ה־VOD, נטפליקס תפעל כרגיל

החשכת המסכים ביום כיפור מכניסה את כופרי ישראל לבלבול: אילו ערוצים ישדרו כרגיל וכיצד ניתן להשמיש את ה־VOD המושבת? מדריך חיוני

אימת יום כיפור (צילום: שאטרסטוק)
אימת יום כיפור (צילום: שאטרסטוק)
6 באוקטובר 2019

כמו בכל שנה, יום כיפור שולח זרועות מהודקות אל צווארו של השידור הליניארי ומחשיך את מסך הטלוויזיה בהדרגה. הלחצים הציבוריים להמשיך בשידורים כרגיל העלו חרס עד היום, אלא שישנם ערוצים שימשיכו לשדר, ובהחלט יש דרך להגיע מוכנים ליממה הזו מבלי להעמיס את המחשב בטורנטים.

בגדול, שירותי ה־VOD לא יהיו זמינים, אך שירותי ההקלטות ימשיכו לשרת את הצופים נאמנה, והערוצים הזרים ישדרו כרגיל. נטפליקס הצדיקה תפעל כרגיל.

בסלקום TV מחדדים כי שירות ההקלטות האוטומטי, שמקליט את ערוצי עידן פלוס שבוע לאחור, יהיה נגיש גם ביום כיפור. גם הקלטות יזומות של הצופים יהיו נגישות. השידורים הזרים יהיו זמינים (ערוצי פוקס, נשיונל ג'יאוגרפיק, פוד נטוורק, טראוול צ'אנל וכדומה).

ערוצי yes, בהם ערוצי הבית והערוצים הישראליים, יפסיקו לשדר בהדרגה ויוחשכו כליל בשעה 16:00 בערב יום כיפור. השידורים יחזרו למחרת לקראת השעה 20:00. גם ביס הערוצים הזרים ימשיכו לשדר כרגיל. ה־VOD לא יהיה פעיל החל מהשעה 16:00 בערב כיפור, אך ניתן יהיה להוריד תכנים לפני שנכנס הצום והם יהיו זמינים לצפייה ביום כיפור – כמו כל הקלטה שתבצעו. הדבר נכון גם למנויי סטינג טיוי.

מ־HOT מסרו כי שירותי ה־VOD יהיו חסומים כבכל שנה ביום כיפור.

גם בפרטנר טיוי הערוצים הליניאריים לא ישדרו מלבד ערוצי החדשות הבינלאומיים. ה־VOD יהיה סגור, אך שירות ה־Catch Up, שמקליט אוטומטית את כל הערוצים שבועיים אחורה, ימשיך להיות זמין וכך גם האפליקציות (בהן יוטיוב ונטפליקס).

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"