מנה חמה

הכירו את משתתפי הדוקו-ריאליטי החדש "רויאל שף"

19 בנובמבר 2013

שני ומירב / דוד חביב ובניו

נציגות המטבח העירקי. תאומות, או כמו שאימא שלהן אומרת בפרק הבכורה: "נולדתן משליה אחת אז לא לריב". אז כמו ילדות טובות, הן עוזבות זו את זו ומתמקדות ביצירת תככים בין שאר משתתפי התוכנית.

שני ומרב. צילום: ישי בוטבול
שני ומרב. צילום: ישי בוטבול

חנוך סטמקר / הודו הקטנה

נציג המטבח ההודי. זמן המסך היחיד שקיבל בפרקים הראשונים היה כשביקש מאייל ברקוביץ' (ה"מנג'ר" של התוכנית) לצאת למועדון של הודים בלונדון כדי "להשתחרר", מה שזה לא אומר.

חנוך סטמקר. צילום: ישי בוטבול
חנוך סטמקר. צילום: ישי בוטבול

נתן כהן / הבית התימני האורגינלי

נציג המטבח התימני ומייצג את הסטריאוטיפ הקלאסי של המזרחי המיושן. דוגמה? מיד עם הנחיתה באנגליה, כהן התקשר ל״איזו תימנייה שיכול להיות שתארגן לי גת״. אחר כך הצהיר ״שאני אמות היום אם אני יודע מה זה מייל״ ולסיום התעקש ש״אני לא מולקולר, אני תימני״. בקיצור: תקוות התוכנית לקאץ'־פרייז שיתפוס.

נתן כהן. צילום: איתן ברנט
נתן כהן. צילום: איתן ברנט

מריה פיסנץ / באבא יאגה

נציגת המטבח הרוסי וזאת שהביאו כדי לאזן את הדומיננטיות של המטבח המזרחי בתוכנית. בהתאם, פיסנץ נוחתת באנגליה עם צעיף של לואי ויטון, משמעת מברזל וקושי מהותי להפסיד. אם זה לא מספיק, היא מצהירה ש"יושבים לי בראש המון מונולוגים של שייקספיר״. ב"מה נסגר" קוראים לזה מולטי־טאלַנט

מריה פיסנץ. צילום: ישי בוטבול
מריה פיסנץ. צילום: ישי בוטבול

לירן גבאי / פלאפל גבאי

נציג מטבח הרחוב, מומחה למרקים, לפלאפל ולסביח. עסוק בלעשות צחוקים, אך על הדרך מסתמן שפיתח קראש קטן על פיסנץ. יהיה רומן חוצה עדות? ימים יעידו.

לירן גבאי. צילום: ישי בוטבול
לירן גבאי. צילום: ישי בוטבול

בינו גבסו / ד״ר שקשוקה

נציג האוכל הטריפוליטאי. אחרי שפיתח חברות אמיצה עם נתן כהן (שאיתו הוא מנהל "תחרות פרימיטיביות", לדבריו) והספיק לבכות פעמיים בשלושה פרקים, גבסו מסתמן כדמות היחידה בתוכנית שמעוררת אמפתיה, כולל תחביב משונה בדמות בנייה והטסת עפיפונים. מצהיר שמשנת 85' לא נכנס לבנק. כנראה שאת השקשוקה הוא מחביא מתחת לבלטות.

בינו גבסו. צילום: ישי בוטבול
בינו גבסו. צילום: ישי בוטבול