"משיח" חוזרת לעונה שנייה: כל הפרטים

סלקום טיוי וקשת 12 הכריזו כי הפקת העונה השנייה של "משיח" יוצאת לדרך. מתי היא תשודר, כמה פרקים יהיו והאם כל השחקנים יחזרו? כל הפרטים

"משיח" (צילום: עודד קרני)
"משיח" (צילום: עודד קרני)
21 באוקטובר 2018

"משיח" תחזור לעונה שנייה – כך הכריזו הבוקר (ראשון) סלקום טיוי וקשת 12, והפכו את יום ראשון שלנו להרבה פחות מבאס. העונה השנייה לסדרה שיצרו אודי כגן ודנה פוליג תמשיך עם השחקנים שכיכבו בעונה הראשונה, שעלתה בסוף יוני האחרון. על פי הסכם ההפקה המשותפת, הסדרה תעלה במלואה בסלקום טיוי במהלך 2019 ובהמשך גם בקשת.

העונה השנייה תכלול 13 פרקים שיגיעו קומפלט עם משיח (כגן), זמר שימי התהילה מאחוריו והיום הוא מנהל את אורחן משיח, פונדק כושל שקפא אי שם באייטיז, ואת העובדים שלו – מירב הטבחית (דאנה איבגי), ארמונד אחראי הפריזרים (אבי קושניר), טניה המנקה (נטשה מנור) וזיו, הקלידן ועבדו הנאמן של משיח (עמית איצקר).

"משיח" (צילום: מיכל אפרתי)
"משיח" (צילום: מיכל אפרתי)

>> "משיח" החדשה מרגשת כמו שהיא מצחיקה, ואתם הולכים להתמכר

"משיח" החלה את דרכה כסדרת רשת מצליחה עד שנקטפה לטלוויזיה המסחרית. בניגוד לחששות שליוו את המעבר, העונה הראשונה התגלתה כמוצלחת וממכרת במיוחד: הסט השתדרג, נוספו דמויות, ההפקה המוזיקלית והגרפית הייתה מעולה, דמותו של משיח התעגלה ואיווררה את מחסן הקאץ' פרייזים – והסדרה אפילו התחילה לרגש. בקיצור יאללה, תנו לנו עוד.

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד