"משפחה בהפרעה" חוזרת לנטפליקס עם פרקים חדשים

הסדרה האהובה שקבעה רף חדש לקומדיות משפחה בתחילת ה-2000 חוזרת אל שירותי הסטרימינג שלכם עם חציה השני של העונה החמישית. האם היא תצליח לגבור על המשבר התסריטאי והשמועות המטרידות?

"משפחה בהפרעה"
"משפחה בהפרעה"
20 בפברואר 2019

פרקי המחצית השניה של העונה החמישית "משפחה בהפרעה" ("Arrested Development") יעלו ב-15 במרץ לנטפליקס. ההפסקה בין שני חלקי העונה, פרקטיקה שענקית הסטרימינג הולכת ומאמצת לעתים תכופות יותר (גם העונה האחרונה של "קימי שמידט" הופצה באופן זה) הייתה ארוכה מהרגיל ונמשכה כמעט שנה – הפרקים הקודמים יצאו בחודש מאי של השנה שעברה.

אבל כמעט שום דבר בקאמבק של "משפחה בהפרעה", שהייתה אחת הקומדיות האהובות ביותר של שנות ה-2000 בשלוש העונות הראשונות שלה (ששודרו בפוקס בין 2003 ל-2006) ובוטלה בטרם עת למרות מחאות קולניות של המעריצים, לא עבר חלק. העונה הרביעית, שהייתה אחת מההפקות הראשונות של נטפליקס, זכתה לביקורות מעורבות לאור המבנה המבלבל שלה, שקפץ בפראות בין זמנים וקווי עלילה והקשה לעקוב אחריה. החמישית אמנם חזרה למבנה מסורתי יותר (היוצר, מיץ' הורביץ, אף התחרט על הבחירה החריגה שעשה ושיחרר גירסה ערוכה מחדש – ויותר מסודרת ופשוטה להבנה – של העונה הרביעית), אבל גם היא זכתה לביקורות חלשות.

מתוך "משפחה בהפרעה"
מתוך "משפחה בהפרעה"

עוד כתבות שיעניינו אותך:
"שובר שורות" הסרט: כל הפרטים
מהי הסדרה הבאה שלכם בנטפליקס? 10 שאלות שיעזרו לכם להחליט
"אחת שיודעת" עשויה לחזור לעונה חדשה

עוד העיבו על השמחה הכללית ההאשמות נגד אחד מכוכבי הסדרה, השחקן ג'פרי טמבור, שמגלם כאן את אבי המשפחה, אוסקר בלות'. טמבור ("המופע של לארי סנדרס"), ששיחק בתפקיד הראשי ב"טרנספרנט" (עליו זכה באינספור שבחים ופרסים), כזכור, נאלץ להתפטר ממנה בתום העונה הרביעית בעקבות האשמות ב"התנהגות בלתי הולמת" (פרטי הפרשה וההאשמות עצמן נותרו תחת ערפל יחסי). הקריירה שלו נפגעה, אבל שרדה והוא השתתף גם בעונה החמישית (ונראה שגם בבאות, אם יהיו). עם זאת, סיפורים שעלו על התנהגותו על הסט של "משפחה בהפרעה" (שם הואשם בהתקפי זעם וצעקות "בלבד") גם הם לא עשו טוב לתדמית של הסדרה, וכל זאת קשור, כנראה, לפסק הזמן הארוך שנטפליקס לקחה בין שני חצאי העונה.

בכל מקרה, טמבור או לא טמבור – "משפחה בהפרעה" נמצאת, למרבה הצער, בשפל תסריטאי (יחסית אליה, כמובן), וחדר הכותבים שלה יצטרך לעבוד קשה מאוד בשביל להשיב לה את ברק העבר שלה. פעם זו הייתה הסדרה הכי מצחיקה בטלוויזיה.

← מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"