הבגידות, השעות האבודות ושיא משוגע אחד: נטפליקס מסכמת שנה

היום הכי פופולארי, המדינה שניצחה את כולם, הסדרות האהובות ומה לעזאזל קורה באנטארקטיקה? אחרי שהתמכרנו – נטפליקס מגישה את החשבון

מתוך "אמריקן ונדל"
מתוך "אמריקן ונדל"
12 בדצמבר 2017

אחרי שעקבנו בדריכות אחרי כל סדרה או עונה חדשה שעלתה, בדקנו בעצמנו ורצנו להמליץ – נטפליקס מגישה את החשבון. המראה מחמם לב ומדאיג בו זמנית, אבל נשבעים, אנחנו יכולים להפסיק מתי שבא לנו. שנתחיל?

את הבדיקה ביססה נטפליקס על תוכן שעלה בין נובמבר 2016 לנובמבר האחרון. את המידע הג'וסי באמת (נגיד, כמה בגדתם בחצי השני שלכם) היא אספה באמצעות סקר שנערך בקרב 60 אלף משתתפים מ-32 מדינות ברחבי העולם.

מנויי נטפליקס הגיעו יחד ליותר ממיליארד שעות צפייה בשבוע (יותר מ-140 מיליון שעות ביום). יום הצפייה הפופולארי ביותר היה 1 בינואר (יום ראשון). אפילו נטפליקס לא הצליחה לפענח את הנתון המשונה הזה, והסתפקה בהערה – "יום אחד (לתוך השנה החדשה, נ"ו) וכבר נזקקנו לבינג' מנחם".

עוד כתבות מעניינות:
הסדרות והסרטים השווים שעולים החודש בנטפליקס
הסדרות הכי טובות שאולי לא ראיתם
נטפליקס כבר מזמן לא לבד – והצרכן הולך לאיבוד

הצרכנית הגדולה ביותר היתה מקסיקו, והפתעה קטנה הגיעה מהקוטב הדרומי: "אפילו אנטארקטיקה נכנסה לאקשן, כשמישהו (פינגווין) צפה ב'חסרי בושה' (אם כבר מדברים על נטפליקס אנד צ'יל)", ציינה.

תואר השיאן המוזר ביותר מגיע לאדם שצפה ב"שודדי הקאריביים: קללת הפנינה השחורה" 365 ימים ברציפות. זה אפילו יותר מדאיג כשמגלים כי ממוצע הצפיות לאדם השנה היה 60 סרטים.

הסדרות שהקדשנו להם יותר משעתיים צפייה נמצאות בתיקיות הדרמה והמדע בדיוני, לצד התמכרות קלה לסוגת ה-whodunit (מי עשה את זה). אפשר למצוא כאן את "אמריקן ונדל", "13 סיבות", "ריברדייל", ""The Keepers", "3%" ,"Ingobernable" ועוד.

השנה הקדשנו פחות משעתיים ביום בעיקר לקומדיות, אבל לא רק: "הכתר", "פה גדול", "Neo Yokio", "סדרה של צרות", "GLOW", "חברים מהקולג'", "אוזארק", "Atypical", "אנשים לבנים יקרים" ו"הפוכים".

רשימת הסדרות שבגדנו איתן באהובינו – מה שנקרא, netflix cheating – מראה שזה כנראה היה שווה את זה: "נרקוס", "13 סיבות", "דברים מוזרים", "כתום זה השחור החדש", "סנס8", "מראה שחורה", "המגנים", "Iron Fist", "אוזארק" ו"Mindhunter".