סאות' פארק עונה 21: פחות טראמפ, יותר קארטמן מציק לבאטרס

אחרי עונה שעסקה במעלליו של מר גריסון-טראמפ ובבחירות בארה"ב, יוצרי הסדרה מבטיחים לחזור לדברים שעושים את "סאות' פארק" למה שהיא. העונה החדשה עולה ב-13 בספטמבר

סאות' פארק
סאות' פארק
3 בספטמבר 2017

"סאות' פארק" חוזרת ב-13 בספטמבר לעונה ה-21 שלה, ויוצריה מבטיחים חזרה לסדרת האנימציה המשוגעת של פעם, אחרי עונה יוצאת דופן. לעונה ה-20 היה נראטיב ברור והיא עסקה רובה ככולה בפוליטיקה, דונלד טראמפ ומצב העניינים בארה"ב של אחרי הבחירות לנשיאות. עכשיו, אומרים טריי פארקר ומאט סטון, הסדרה תלך לכיוון אחר, או יותר נכון, תחזור למה שהיא הכי טובה בו: פרודיה צינית ומשוגעת של המציאות דרך העיניים של חבורת הילדים מקולורדו.

בריאיון שהעניקו שני יוצרי הסדרה ביום שישי להוליווד ריפורטר אמר סטון ש"בעונה הקודמת ממש ניסינו לעשות סדרה. זה היה ממש קשה", והוסיף ש"פשוט רצינו לחזור לילדים, ואנחנו עדיין רוצים. אבל עדיין, אי אפשר להתחמק מטראמפ של מר גריסון. אז אנחנו לא מכניסים את זה באופן מכוון, אבל גם לא משאירים את זה בחוץ בכוונה. זה העולם שבו אנחנו חיים".

בריאיון מוקדם יותר השנה, לאתר The Ringer, אמר טריי פארקר ש"חלק מהבאסה של העונה הקודמת עבורנו היה שלא רצינו לעשות מזה משהו גדול של טראמפ, וכל הזמן חשבנו שזה יחלוף, לא רצינו להישאב ללהיות פשוט תוכנית פוליטית". בריאיון ל-LA טיימס בחודש יוני אמר פארקר: "העונה הזו אני רוצה לחזור לקארטמן שמתחפש לרובוט ומציק לבאטרס, כי עבורי זה הלחם והחמאה של 'סאות' פארק': ילדים שמתעסקים בלהיות ילדים, מגוחכים ושערורייתיים, ולא 'ראית מה טראמפ עשה אתמול?', כי אני כבר לא שם זין".

בסך הכל תכלול העונה החדשה של "סאות' פארק" 10 פרקים – הראשון ישודר ב-13 בספטמבר והאחרון ב-6 בדצמבר.

צפו בטריילר לעונה החדשה:

[interaction id="59abca961868a8c438dfe11d"]