אל תפספסו: 4 סדרות ממש מעולות שחוזרות השבוע

בימים הקרובים יחזרו אלינו כמה סדרות מצוינות ברצף מרומם נפש שבכוחו לשפר את השבוע הזה פלאים. זאת אומרת, אחרי שתתגברו על העובדה שלרובן זאת תהיה גם העונה האחרונה

"ברוד סיטי"
"ברוד סיטי"

סדר אותי (High Maintenance)

שלישי (22.1)

הקומדיה הניו יורקית של HBO חוזרת לעונה שלישית באותה מתכונת: סיפוריהם של הדמויות, תושבי העיר שאינם מכירים אחד את השני, נקשרים באמצעות סוחר הוויד שלהם (בן סינקלייר, אחד משני יוצרי הסדרה). סדרה שנשענת על דמויות טובות מאד היא זן נכחד, פנו לה זמן.

← "סדר אותי", סלקום TV, שני (21.1); HOT HBO, שלישי (22.1) 22:30; yes Oh, שלישי (22.1) 22:30

הכי גרועים שיש (You're the Worst)

שלישי (22.1)

הקומדיה הרומנטית הכי לא רומנטית בטלוויזיה מגיעה לסיומה בעונה חמישית. העומק שהיא קיבלה מאז העונה הראשונה עדיין מדהים אותנו, ואם עוד לא צפיתם בה אנא השלימו. ג'ימי וגרטשן הם שני טיפוסים אגואיסטים, נרקסיסטים, ציניקנים ובעלי יצר הרס עצמי, המנהלים מערכת יחסים לא יציבה שאיכשהו הגיעה לכדי הכנות לחתונה בעונה הנוכחית. יהיה מצחיק ומרגש ושובר לב ומצחיק.

← "הכי גרועים שיש", yes Edge, שלישי (22.1) 22:30

עוד כתבות מעניינות:
כל מה שעולה בנטפליקס החודש
"האחיות המוצלחות שלי" קיבלה כוח־על חדש
נטפליקס ניצחה את הנזק הטלוויזיוני שיצרה בעצמה

ברוד סיטי

חמישי (24.1)

העונה החמישית והאחרונה של "ברוד סיטי" מגיעה לקומדי סנטרל באקט נדיר של הבנה מתי לסיים סיפור. לא שאנחנו מסכימים עם אילנה גלייזר ואבי ג'ייקובסון – מבחינתנו שימשיכו לחפש את עצמן עד גיל 40, אבודות והוזות בברוקלין. ההחלטה לסיים הגיעה מכיוונן של הצמד, ונשיא קומדי סנטרל סיפר כי "יש להן רעיונות נהדרים איך לסיים אותה, והדבר האחרון שאנחנו רוצים הוא שזה לא יקרה בתנאים שלהן". יאללה, קנינו.

← "ברוד סיטי" תשודר ב־HOT קומדי סנטרל בהמשך השנה

קימי שמידט הבלתי שבירה

שישי (25.1)

משום מה נטפליקס החליטה להתעלל בנו וחילקה את העונה הרביעית והאחרונה לשניים. חובבי הקימי נשארו עם השלט ביד עוד ממאי, וכעת הגיע הזמן לבינג' פיצוי מענג. טינה פיי, אנחנו אוהבים אותך, אבל למה רק שבעה פרקים? לפחות יש דיבור על סרט.

← "קימי שמידט הבלתי שבירה", שישי (25.1) בנטפליקס

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד