"על הספקטרום" עונה 2: כל מה שצריך לדעת

הסדרה של התסריטאית דנה אידיסיס והבמאי יובל שפרמן סיימה עונה ראשונה מוצלחת במיוחד, ולמרבה השמחה היא תמשיך לעונה שנייה. הנה כל הפרטים (אייטם מתעדכן)

"על הספקטרום" (צילום: אוהד רומנו, באדיבות yes)
"על הספקטרום" (צילום: אוהד רומנו, באדיבות yes)

"על הספקטרום", סדרת המקור המעולה של הבמאי יובל שפרמן והתסריטאית דנה אידיסיס, סיימה אתמול (שלישי) עונה ראשונה מוצלחת – ותחזור לעונה שנייה. נכון לעכשיו לא פורסם תאריך עלייה רשמי, אך כבר אפשר לספר שהיא תכלול עשרה פרקים, בדומה לעונה הראשונה. אייטם מתעדכן

"על הספקטרום", ששודרה ב-yes, הצליחה לבלוט לטובה בשצף הבינוניות ששטף את הטלוויזיה הישראלית. הדרמה הקומית עוסקת בשלושה צעירים המתגוררים יחד בדירה ברמת גן ונמצאים על הספקטרום האוטיסטי. לרון רון (ניב מג'ר), גאון מחשבים שחולם על שואב רומבה, יש אספרגר ורצון גלוי להתבודד ולצפות בתכניות נישה בטלוויזיה. זוהר (נעמי לבוב) סובלת מלקות שכלית, עובדת בדלפק האחורי בארומה, חולמת על מגע ועל מיקרופון הכריזה של הסניף. עמית (בן יוספוביץ') הוא אוטיסט בתפקוד גבוה, זללן שנוהג לשבת בבית הקפה הסמוך לביתו ומתאמץ להרשים מלצרית אמפתית.

על הספקטרום (צילום: ורד אדיר, באדיבות yes)
על הספקטרום (צילום: ורד אדיר, באדיבות yes)

עוד כתבות מעניינות:
"על הספקטרום": ככה בדיוק נראית טלוויזיה טובה
גיבורת העל הטרנסית הראשונה מגיעה לטלוויזיה
פרטנר, סלקום או בכלל סטינג? בדקנו מהו הסטרימר הכי שווה בשוק

אידיסיס יצרה את הסדרה בהשראת אחיה הצעיר האוטיסט וחבריו, שמתגוררים יחד בדיור מוגן. הסדרה צולמה ברמת גן, וזכתה לאישרורי הצלחה גם מעבר לים: היא הוקרנה בפסטיבל טרייבקה ואף זכתה בפרס הסדרה הבינלאומית הטובה ביותר בפסטיבל הצרפתי Series Mania.

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד