קייט מקינון מחקה את גל גדות: "כל דבר שהיא אומרת נשמע כמו נבואה"

השחקנית הישראלית זכתה לחיקוי מלא חיבה מכוכבת "סאטרדיי נייט לייב", שהתארחה אצל ג'ימי פאלון. "היא באמת וונדר וומן, אנחנו אוהבים אותה", אמר המנחה

קייט מקינון. צילום מסך מתוך The Tonight Show Starring Jimmy Fallon
קייט מקינון. צילום מסך מתוך The Tonight Show Starring Jimmy Fallon

הקומיקאית והשחקנית קייט מקינון, משתתפת קבועה ובולטת בתוכנית המערכונים "סאטרדיי נייט לייב", קפצה לבקר בתוכנית של ג'ימי פאלון והביאה איתה מתנה: חיקוי של גל גדות ותועפות של סופרלטיבים על השחקנית הישראלית. "כל מה שהיא אומרת קסום. אפילו כשדיברנו על משכנתא", אמרה.

"היא הנחתה את SNL, וואו. היא, כאילו, לא כזאת מיוחדת, נכון? אני צוחקת, אלוהים. היא ממש השאירה רושם חזק", אמרה מקינון כשהתייחסה להופעה של גדות בתוכנית המערכונים באוקטובר. היא כינתה אותה "אלה ים תיכונית", והוסיפה: "כל מה שהיא אומרת הוא נבואה. שאלתי אותה אם יש לה תחביבים, והיא ענתה (כאן מקינון מחקה את גדות בקול רך ואיטי): 'אני אוהבת ללכת לים, אני אוהבת לצפות בילדיי רצים על החול, אני אוהבת ללכת למאלדיבים. גם לך יש תחביבים, קייט?' ואני כזה, 'אני צופה ב'דייטליין'".

עוד כתבות על גל גדות:
גל גדות: "סקסיסטים מיזוגנים – זמנכם עבר"
אבולוציית הסטייל של גל גדות: זה רק הולך ומשתפר
האקסטזה הלאומית סביב גל גדות עיוורת לאירוניה ב"וונדר וומן"
אשת חיל מי ימציא: גל גדות אמרה או לא אמרה?

מקינון סיפרה עוד כי בכל ערב שלישי הצוות של "סאטרדיי נייט לייב" הולכים לאכול יחד ארוחת ערב קלילה, מעין הפסקה להתרעננות מעבודה, שבה הם מדברים על סרטים וסדרות שצפו בהן. "אבל היא פשוט התיישבה, ואמרה: 'אני רוצה שכל אחד ילך מסביב לשולחן ויספר משהו שלא סיפר לאף אחד מעולם'". גדות כמובן נתקלה בסרבנות קשה, אבל מקינון העידה שהם נכנעו לה די מהר. "היא באמת וונדר וומן, אנחנו אוהבים אותה", תרם פיילון את השנקל שלו.

באוקטובר השתתפה גדות במערכון לצד מקינון, שהנפיק לעולם את הנשיקה שלא הספקנו לשכוח. באותה תוכנית שימשה גל גדות כמארחת, ופתחה את התוכנית במונולוג בעברית. אחרי שהתבדחה על המבטא שלה ("אני מאלבקורקי"), ציינה שזו הפעם הראשונה שהתוכנית משודרת בשידור חי בישראל ואז עברה לעברית: "יכול להיות שזו טעות אחת גדולה. לכותבים פה אין מושג לגבי מה שקורה בישראל והם נותנים לי לאכול חומוס. הם חושבים שאני באמת וונדר וומן".