קים קטרל תככב בתפקיד ראשי בדרמה קומית חדשה

כוכבת "סקס והעיר הגדולה" תשחק ב"Filthy Rich" שתעלה בהמשך השנה. קטרל תגלם את אשתו של מנכ"ל רשת שידור נוצרית ענקית שמת בהתרסקות מטוס ושקריו נחשפים

קים קטרל בצרפת, 2010 (צילום: פרנציוס דורנד/Getty Images)
קים קטרל בצרפת, 2010 (צילום: פרנציוס דורנד/Getty Images)
26 בפברואר 2019

קים קטרל עומדת לככב בסדרת דרמה חדשה בשם "Filthy Rich", המתגבשת לקראת פיילוט ברשת FOX שיעלה בהמשך השנה. כוכבת "סקס והעיר הגדולה" גם תשמש כמפיקה בסדרה אותה כתב ויביים טייט טיילור ("העזרה").

"Filthy Rich", המבוססת על סדרה ניו זילנדית באותו השם, מתוארת כדרמה קומית־דרומית־גותית שבמרכזה שתי נשים שיעשו הכל כדי להגן על היקרים להן. לאחר שהמנכ"ל העשיר של רשת השידור הנוצרית הגדולה ביותר בעולם מת בהתרסקות מטוס, אשתו (קטרל) וילדיו הגדולים המומים לגלות כי יש לו ילדים נוספים, שגם אותם כלל בצוואתו. אלה לא מסתפקים בכסף שניתן להם, ומתעקשים להישאר בעיר ואף להפוך לחלק מהאימפריה המשפחתית.

View this post on Instagram

This BLONDE is BACK ! #filthyrich #foxtv

A post shared by Kim Cattrall (@kimcattrall) on

עוד כתבות מעניינות:
נטפליקס: הסדרות והסרטים השווים שעולים החודש
כותב "סיינפלד" מציג: עוד תכנית על כלום
"אחת שיודעת" עשויה לחזור לעונה חדשה

קטרל תשחק את מרגרט מונרו, מי שהקימה את הרשת השמרנית אותה ניהלה יחד עם בעלה. מונרו היא גם כוכבת תכנית לייפסטייל פופולרית מאד. לצדה ישחקו אוברו דולר, בנג'מין אגילר, קורי קוט ומארק ל. יאנג.

כוכבת "סקס והעיר הגדולה" צצה פה ושם בסדרות: היא שיחקה לא מזמן בעונה הראשונה של האנתולוגיה "Tell Me a Story", מותחן פסיכולוגי המשודר ב־CBS. היא כיכבה גם ב"Sensitive Skin" של HBO (זמין בנטפליקס לבעלי VPN אמריקאי), במיני סדרה של BBC (שגם הייתה מועמדת לפרס בפת"א) "The Witness for the Prosecution", במיני סדרה הבריטית "Any Human Heart" ועוד.

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד