רוזאן בר תנאם בכנסת "נגד תנועת ה-BDS האנטישמית"

השחקנית אמרה כי ישראל היא "נווה מדבר של פתיחות, חופש, דמוקרטיה וסובלנות בתוך מדבר של אלימות מעידן שכבר חלף". לפני פרסומים, מי שהזמין אותה לכנסת הוא סגן היו"ר חיליק בר. יש קשר משפחתי?

רוזאן בר בניו יורק, השנה (צילום: Getty Images)
רוזאן בר בניו יורק, השנה (צילום: Getty Images)

השחקנית היהודיה-אמריקאית רוזאן בר הודיעה השבוע כי בזמן הביקור בישראל בסוף ינואר היא תנאם בכנסת. לפי סוכנות הידיעות איי־פי, השחקנית הסבירה כי מטרת הביקור היא להרחיב את ידיעותיה על ההיסטוריה היהודית והישראלית, וגם "לדבר נגד תנועת ה-BDS החתרנית והאנטישמית". הג'רוזלם פוסט ציין כי לפי פרסומים, מי שהזמין את בר לדבר בכנסת הוא סגן יו"ר הכנסת חיליק בר (המחנה הציוני).

בר, הידועה באהדתה לישראל, אמרה כי היא מצפה לנסיעה והוסיפה כי ישראל היא "נווה מדבר של פתיחות, חופש, דמוקרטיה וסובלנות בתוך מדבר של אלימות מעידן שכבר חלף". הרב-סלב שמואלי בוטח, המשמש מדריך רוחני עבור בר, שיבח את המהלך. הארגון שלו, World Values Network, שמטרתו להפיץ את ערכי היהדות בעולם, מממן ומארגן את הנסיעה. "להביא לישראל אשה יהודיה כל כך גאה כמו רוזאן יהיה חיזוק נהדר לאזרחיה", אמר.

עוד כתבות מעניינות:
כך נקמה הטלוויזיה האמריקאית במצביעי טראמפ
מחפשים מה לראות? 7 סדרות מעולות שעברו מתחת לרדאר
הסדרות הכי טובות של 2018

השנה ביטלה רשת ABC את העונה החדשה של הסיטקום "רוזאן", שעלתה כעשרים שנה אחרי העונה האחרונה, בעקבות ציוץ גזעני של בר. השחקנית כינתה את אחת היועצות של נשיא ארה"ב לשעבר אובמה תוצר "של האחים המוסלמים וכוכב הקופים". מאז היא התנצלה, אך זכתה לכתף קרה מהקולגות ולמרות הצלחת התכנית המחודשת, הרשת לא חזרה בה מהחלטתה.

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד