רוזאן בר תקפה את מתלוננות MeToo: "זונות"

השחקנית אמרה בריאיון כי הנשים שהתלוננו נגד גברים בתעשייה "מעמידות פנים שלא התכוונו להעניק הנאות מיניות תמורת כסף". על המתלוננת נגד השופט קבאנו אמרה כי היא "צריכה להיות בכלא"

רוזאן בר בריאיון לקאנדס אוונס (מתוך “The Candace Owens Show”)
רוזאן בר בריאיון לקאנדס אוונס (מתוך “The Candace Owens Show”)

רוזאן בר, שעדיין מתאוששת מהסערה האחרונה שעוררו דבריה והביאו לפיטוריה מהסיטקום על שמה, התבטאה אתמול (ראשון) בחריפות נגד תנועת MeToo והנשים שהתלוננו נגד גברים על הטרדות מיניות. את הדברים אמרה בריאיון לקאנדס אוונס, כוכבת רשת צעירה שמרנית ולאומנית המתנגדת לפוליטיקלי קורקט.

בר סיפרה כי אדם שעמו דיברה אמר לה כי "(הנשים) היו בחדר לפני 15 שנה בגלל שהן חשבו שהן יקבלו עבודה", טענה שלא שיכנעה אותה. "ובכן, זה בגלל שהן זונות. כאילו, אם את לא יוצאת מהחדר בריצה ואומרת, 'סליחה אבל אתה לא עושה את זה' ועוזבת, אלא נשארת בגלל שחשבת לעצמך, 'הוא עומד לתת לי משרת כתיבה', ובכן, את פשוט זונה". היא המשיכה והאשימה נשים שחשפו שהותקפו על ידי גברים לאחר מפגש בחדרי מלון כי הן "מעמידות פנים שהן לא הלכו לשם כדי להעניק הנאות מיניות תמורת כסף".

עוד כתבות מעניינות:
למה יש כל כך הרבה נשים מתות בטלוויזיה?
הסדרות הכי טובות שעדיין לא ראיתם
איך הולכת להיראות הטלוויזיה של העתיד?

על כריסטין פורד, שהתלוננה והעידה נגד השופט ברט קבאנו, אמרה בר כי היא "צריכה להיות בכלא" וכי פריבילגיות של נשים לבנות הן הדבר היחיד שהשאיר אותה מחוץ לו.

בשנה שעברה ביטלה רשת ABC את העונה החדשה של הסיטקום "רוזאן", שעלתה כעשרים שנה אחרי העונה האחרונה, בעקבות ציוץ גזעני של בר. השחקנית כינתה את אחת היועצות של נשיא ארה"ב לשעבר אובמה תוצר "של האחים המוסלמים וכוכב הקופים". מאז היא התנצלה, אך זכתה לכתף קרה מהקולגות ולמרות הצלחת התכנית המחודשת, הרשת לא חזרה בה מהחלטתה.

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד