תנועת הצופים: שבע הסדרות להישאר איתן בבית הקיץ

קומדיה מופרעת על הבית הלבן, סדרה חדשה שמחברת בין "הומלנד" ו"האמריקאים" רק במבטא בריטי, סדרת אימה לא מצחיקה בכלל ועוד סדרות חדשות ומצוינות שידביקו אתכם לספה

חסרי מוח
חסרי מוח

חסרי מוח (BrainDead)

איפה ומתי? רביעי 22:00, yes Drama (החל מ־20.7)

מה קורה שם? קומדיה פוליטית (בטיימינג מעולה) מבית היוצרים של "האישה הטובה", רק שבמקום עורכי דין מישהו כאן צריך להזמין מדביר, כי חרקים מהחלל נכנסים לתוך המוחות של אנשי הקונגרס ועוזריהם וגורמים להם להתנהג בטירוף מוחלט, כלומר הרבה יותר מהרגיל. כדי שיהיה פשוט יותר לזהות את הנגועים הם מתאבססים על להיט האייטיז "You Might Think" של The Cars – לנו זה צורם יותר.

השורה התחתונה: מצחיק ומומלץ. מי פנוי בוושינגטון לבדוק את האוזן של דונלד טראמפ?

מנהל הלילה (The Night Manager)

איפה ומתי? HOT VOD

מה קורה שם? דרמת מתח־ריגול (שישה פרקים) מהפנטת המבוססת על ספרו של ג'ון לה־קארה. בתפריט: חייל בריטי לשעבר (בגילומו של טום הידלסטון) שעשה הסבה למנהל משמרת לילה במלון בקהיר, שאחר כך עושה הסבה למרגל. המטרה: לחדור למעגל המקורבים של ריצ'רד רופר (יו לורי) – איש עסקים בריטי שמעורב בעסקאות נשק מפוקפקות במזרח התיכון עם גיבוי מהצמרת הביטחונית הבריטית – ועל הדרך גם לגנוב לו את החברה.

השורה התחתונה: מה שקורה כשמחברים את "הומלנד" ו"האמריקאים" ומוסיפים להן ניחוח בריטי.

הפנתרים האחרונים (The Last Panthers)

איפה ומתי? HOT Xtra VOD

מה קורה שם? מיני סדרה (שישה פרקים) חוצת גבולות שמתחילה בשוד יהלומים במרסיי ומשם ממשיכה ללונדון, בלגרד ובוסניה במבט היסטורי ממלחמות הבלגן של אמצע שנות ה־90 ועד ימינו. לצד האקשן המתבקש תמצאו שם הרבה דילמות מוסריות, יחסים משפחתיים מורכבים, קשיי הגירה, טראומות מלחמה, קצת צוענים ומעט מאוד אנגלית.

השורה התחתונה: דרמה אטית וחכמה שתגרום לכם ליהנות מכל רגע, אבל גם תשכחו שהיא קיימת מיד אחרי שתסיימו את הפרק האחרון.

קז'ואל (Casual)

איפה ומתי? HOT Xtra VOD

מה קורה שם? סדרת המקור של ספקית התוכן Hulu מתחילה כמה שנראה כמו הומאז' חמוד ל"טרנספרנט", אבל מפתחת מהר מאוד אישיות משלה. מדובר בקומדיה מרירה במידה על משפחה, מערכות יחסים ואנשים כמעט מתפקדים אבל מתובלת בתובנות לא טריוויאליות על המציאות המבלבלת של אפליקציות ההיכרויות וההשפעה שלהן שאנחנו עדיין לא מודעים לממדיה.

השורה התחתונה: לדור האיקס וגם ל־Y.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם:

כוכב "מר רובוט" בשיחה על חרדות ופראנויה

5 סדרות ששווה להכיר להורים

האמת נמצאת באנימציה למבוגרים

סגני המנהל (Vice Principals)

איפה ומתי? שבת 22:45, yes Oh (החל מ־23.7)

מה קורה שם? יש אנשים שיסתפקו במידע הבא: זה הפרויקט של הבמאי והתסריטאי ג'ודי היל עם השחקן הנהדר דני מק'ברייד. מי שצריך מידע נוסף: היל ומק'ברייד הם הצוות שאחראי על הקומדיה המושלמת "בדרך למטה" ("Eastbound & Down"). הפעם מק'ברייד הוא לא שחקן בייסבול כושל אלא סגן מנהל בבית ספר, שנמצא בתחרות אימתנית עם סגן המנהל השני – וולטון גוגינס ("המגן", "שמונת השנואים"). אין סיכוי שזה יהיה פחות ממדהים.

השורה התחתונה: סדרה מבטיחה מבית שלושה אנשים עם הרבה מאוד כישרון ומעט מאוד גבולות.

ליל האירוע (The Night Of)

איפה ומתי? תחילת אוגוסט, yes Oh

מה קורה שם? מיני סדרה מושקעת של HBO בכיכובו של ג'ון טורטורו האהוב ("ביג לבובסקי", "ברטון פינק" ועוד המון. האיש זורח בכל תפקיד שייתנו לו), על סטודנט ממוצא פקיסטני (ריז אחמד) שמואשם ברצח אכזרי. קצת ביקורת חברתית סטייל "הסמויה", הרבה חקירה משטרתית מסועפת מהסוג הישן והטוב וגם השפעה מסוימת של גל סדרות ה"פשע אמיתי" (כמו "Making a Murderer"). הביקורות בחו"ל כבר מציינות שמדובר ב"הוכחה לכך ש־HBO תהיה בסדר גם אחרי ש'משחקי הכס' תרד מהמסך".

השורה התחתונה: שחקן כבד בזירה הצפופה של המותחן המשטרתי.

מגורש (Outcast)

איפה ומתי? חמישי 22:45, yes Oh (החל מ־21.7)

מה קורה שם? דרמת אימה אכזרית המבוססת על סדרת קומיקס מוערכת? אם זה הצליח (ועוד איך הצליח) ל"המתים המהלכים", יכול מאוד להיות שזה יעבוד גם ל"מגורש" – רק שכאן יש בחור צעיר שרדוף על ידי שדים מגיל צעיר וכומר מפוקפק שסבור שהוא יכול לעזור לו. לא ברור מה ייצא משיתוף הפעולה הזה, אבל כן ברור שהסדרה חודשה לעונה שנייה עוד בטרם שודר הפרק הראשון.

השורה התחתונה: סדרת אימה לאנשים שאוהבים לפחד.