האוויטה סוגר שערים: "הלוקיישן החדש יהיה באנרגיות אחרות"

גם אנחנו מתאוששים מההודעה הדרמתית על סגירת האוויטה, אבל הבעלים ממש לא מתכוונים להיעלם מחיי הלילה. מה הסיפור עם המקום החדש ומה מתוכנן לחודש הפרידה?

ריטה מתארחת באוויטה (צילום: יח"צ)
ריטה מתארחת באוויטה (צילום: יח"צ)
26 ביוני 2016

אמש נפל דבר בפייסבוק: בעוד חודש יסיים בר האוויטה את פעילותו ויחזיר את נשמתו לבוראת. בפוסט שכתב אחד מבעלי המקום, שי רוקח, הוא הסביר כי חוזה השכירות הסתיים ולכן הוחלט על פרידה – וגם רמז על התחדשות גדולה שבדרך. "האוויטה זה בית בשבילנו, כבר כמעט 13 שנה עם ליינים מדהימים ואירועים מיוחדים", אומר רוקח. "החוזה אכן הסתיים ובקרוב נפתיע עם מקום חדש שיהיה קצת שונה מהאוויטה בקונספט".

זרוק לנו עצם.

"הצעד הבא עוד ממש בשלבים הראשונים. מכל מיני סיבות טכניות עוד אין תאריך פתיחה, אבל אני יכול לומר שהלוקיישן החדש יהיה באנרגיות אחרות".

[tmwdfpad]עוד כתבות שירימו לכם:
גאווה בשחור-לבן: איך הוצגו הומואים בתחילת דרכו של הקולנוע?
מפת הקשרים: הנשים הגאות הכי משפיעות
מפחדים מהומואים? יש לנו 18 דברים להגיד לכם

הבר, בבעלות רוקח, יגאל רענן ובן חסון, החל את פעילותו בשנת 2004 ומאז ביסס את מעמדו כמוסד מרכזי בסצינת הגייז התל אביבית. במהלך השנים הוציא האוויטה תחת ידיו הפקות וליינים כמו ערבי האירוויזיון הוותיקים, מופעי מחווה לאמנים ובניהם ריטה, שירי מימון ודנה אינטרנשיונל, ערבי קריוקי וערבי דראג (שהיו חלק חשוב מתהליך הלידה של המופע "פאות קדושות"). גם פוליטיקאים שזיהו את ההזדמנות פקדו את המקום מלווים בדף המסרים שלהם.

האוויטה אחראי גם למסיבת הגאווה השנתית בפארק המים בשפיים, ולקראת המצעד האחרון הפיק את "קצפת עם תות", המנון הגאווה של הבר (בשנה שלפני כן היה זה "מלכת השושנים" של עדן בן זקן).

ח"כ מירי רגב ואמיר אוחנה גוזרים קופון (צילום: יח"צ)
ח"כ מירי רגב ואמיר אוחנה גוזרים קופון (צילום: יח"צ)

כמו שאפשר היה לצפות, החברים באוויטה לא מתכוונים ללכת בשקט ומתכננים לבליינים האבלים חודש שלם של אירועים מיוחדים. "זה יהיה פסטיבל סגירה מטורף. יהיו מופעי מחווה לכל האמנים שהופיעו באוויטה, אמנים מהארץ ומחו"ל, די.ג'ייז. ב-31 ליולי נחגוג את היום האחרון בהחלט".