אלוהים הוא הולנדי: הדיג'יי והסופרסטאר טייסטו חוזר לישראל

טייסטו, הלוא הוא ההולנדי המעופף של סצנת הטראנס המלודי והקלאב ואחד הדי.ג'ייז הכי מפורסמים ומצליחים בעולם, חוזר לישראל מגובה בכוכב העולה של ה־EDM - הדי.ג'יי אוליבר הלדנס

טייסטו. ד.ג'יי סופרסטאר. צילום: יח"צ
טייסטו. ד.ג'יי סופרסטאר. צילום: יח"צ
4 בספטמבר 2016

המפיק והדי.ג׳יי טייסטו, אחד השמות האהובים והמוערכים על ידי הקהל הישראלי ומי שחתום על שורת להיטי ענק אינסופית, שב לישראל מלווה בדי.ג'יי אוליבר הלדנס, אחד הכוחות העולים בסצנת ה־EDM. השניים יתקלטו במסיבת ענק שתיערך בלייב פארק ראשון לציון ב־13 באוקטובר.על הפקת טייסטו בישראל חתומים נקסט הפקות בשיתוף קבוצת זאפה כרטיסים ניתנים לרכישה ועולים 229־399 ש"ח לכרטיס VIP.

טייסטו (טייס מק'יל ורווסט) נחשב לאחד ממייסדי ז׳אנר הטראנס המלודי. היה לדי.ג'יי. הוא היה הראשון שהופיע לבדו באיצטדיון והדי.ג׳יי. הראשון בעולם שניגן אי פעם באולימפיאדה (אתונה 2004), עובדות שהזניקו את הקריירה המפוארת שלו לשחקים. הכינוי ״ההולנדי המעופף״ דבק בו כי אי אפשר היה לעקוב אחרי הדילוגים שלו ברחבי העולם. הוא הפך לפורץ דרך עבור סצנה שלמה שהפכה לימים למה שנקרא כיום – סצנת ה EDM.

טייסטו חולל מהפכה בעולם המוסיקה האלקטרונית אי שם בסוף שנות ה 90 והוכתר, ובצדק, כגיבור תרבות הולנדי. הוא שיחרר סינגלים, אלבומים ואוספים שנחשבו פורצי דרך והקנו לו תהילת עולם, שיתף פעולה עם אמנים כמו קולדפליי, נלי פורטדו, פלו רידה ושון פול וזכה בפרס הגראמי היוקרתי.

לטייסטו אהבה גדולה לישראל כי מדובר באחת מהמדינות הראשונות בהן ניגן בהופעת חוץ. הוא סיפר באחד מראיונותיו שיום אחד הגיע בחור ישראלי ורכש ממנו כמה מאות דיסקים, הפיץ אותם כאן וזה למעשה הקשר הראשון שלו עם הארץ. עברו מעל 4 שנים מאז הפעם האחרונה בה ניגן טייסטו בארץ.