הטראקים המנצחים של הליין "לייטר@דלי"

ליין המסיבות "לייטר@דלי" חוגג יום הולדת שני. לכבוד מסיבת השנתיים (9.5 בדלי), חברי הליין בוחרים את הטראקים שעשו להם את השנה

keith worthy
keith worthy

ליין המסיבות לייטר@דלי חוגג שנתיים של פעילות בשישי הקרוב (9.5) בדלי. רגע לפני שהם מרימים את עצמם על כיסא, ביקשנו מאנשיי הליין לבחור את הקטעים שעשו להם את שנתם השניה. האזינו לטראקים והתכוננו למסיבה:

"Joey Anderson – "Press Play

הריליס השני בלייבל הפריזאי העולה “לייטנסי” העלה את ג'ואי אנדרסון לליגת העל של מפיקי השלב הבא. קטע שבכורתו בלייטר היתה במסיבת יום ההולדת הראשונה – כשעידית וניב הגישו לקאסם מוס את הרחבה.

"Joy Orbison – "Ellipsis

גם העובדה שפצצת הרחבות של ג'וי אורביסון יצאה בשנה שעברה לא הצליחה למנוע מאיתנו להתענג עליו בכל פעם מחדש. אלפסיס הוא לבטח הנציג המוצלח והמצליח ביותר שסצנת הבאסים של בריטניה הכניסה לפלייליסט הקבוע של לייטר.

"Jay Daniel – "I Have No Name

ההווה והעתיד של דטרויט עם ריליס הבכורה שלו, בלייבל של ת'יאו פאריש – האבא של מפיקי ההאוס מעיר המכונות. אנחנו לא יודעים עם זה הסאונד המגורען, המלודיה המרגשת או הסימפול המדוייק מ"סטארס" של נעמי דניאל (שהיא גם אמא שלו!)- אבל מהרגע שיצא, ג'יי דניאל נוגן בכל מסיבה שלנו.

Orpheus – Waiting For Your Call

אסיד עם מלודיה שחיים בשביל לשמוע אותה, לא יוצא מהתיקים שלנו כבר שנתיים ואחד התקליטים שמייצגים עבורנו בצורה הטובה ביותר את הסאונד של לייטר – חללי, אסידי, עמוק וחם.

"October – "Goddess Is Women

המפיק-די ג'יי הכי לייטר שלא היה בלייטר, טראק ארוך ומיוחד שממש מספר סיפור, יצא בלייבל Soul People של גיבור נוסף שלנו, פרד פי. מסוג התקליטים שכל החבורה קנתה.

"XDB – "Frocks

הדי ג'יי שניגן את אחד הסטים הכי טובים ששמענו ב -2013, ובכלל. פצצת רחבות עם גרוב מתלגל, סאונד טקי, ועם זאת סופר אנלוגי. קטע שמזיז רחבות ובאותה נשימה נוגע במקום הכי עמוק בלב.

"Innerspace Halflife – "Body Flicker

מסע אל החלל החיצון בהנחיית הקפטנים חאקים מרפי ואייק ריליס. קטע שמאז שיצא נוגן כמעט בכל פתיחת מסיבה שלנו, הרבה בזכות החיבור שלו בין עומק ואווירה מהורהרת לכלי הקשה ממוחשבים וFאנקיים.

JC – "Calypso" // Keith Worthy Remix

כך נשמעות מכונות שמתעוררות לחיים ומתחילות לרקוד. וורת'י, האורח שלנו במסיבת השנתיים, לוקח קטע טק-האוס סטנדרטי ודוחס לתוכו גאלונים של נשמה דטרויטית עתידנית וגרובית.

"Laak – "Always True

לאק הוא סוד שמור, שאם לא ניזהר מספיק עוד יתגלה לכל דיכפין בקרוב מאוד. כאן הוא מספק חיבור בין העבר של שיקגו עם אסיד-האוס במקצב תזזיתי, לסאונד שמביא את המחר. מבחינתנו זה פסקול לערב שלם.

"Dorisburg – "Smuts

אלכס ברג, חצי הצמד השוודי ג'יניוס אוף טיים, עם מלאכת מחשבת של האוס פרקאסיבי ודאבי שדוחף קדימה.

ליין המסיבות לייטר@דלי חוגג שנתיים ביום שישי, 9.5 עם קית' וורת'י מדטרויט. חברי לייטר הם עידית פרנקל, עפרי גופר, בנג'י לנפנט וניב הדס