המיינסטרים לא מת, הוא רק מתכונן לחורף

הסולו החליף את שמו והמייקס פלייס החליף את מקום מושבו. חדשות חיי הלילה - כל מה שקרה בזמן שישנתם

תפריט חדש. איז'ו ובבט. צילום: גיא דויטש
תפריט חדש. איז'ו ובבט. צילום: גיא דויטש
13 באוקטובר 2016

מועדון הסטורי ייפתח במקום מועדון הסולו

לאחר שהחליטו לאחד כוחות למען הפופ אפ הקייצי לייט האוס ולסיים את המלחמה הקרה על בלייני העיר – קבוצת נוקס וקבוצת הסולו כובשים את היעד הבא: מועדון הסטורי. סולו, אחד ממועדוני המיינסטרים המצליחים בעיר בשלוש השנים האחרונות, לא חיפש מיתוג מחדש עקב דירוגו הגבוה בעיר. שיתוף הפעולה בין הקבוצות בקיץ האחרון הביא עמו רצון לחדש, וכך נולד יורשו של מועדון הסולו: סטורי. "הסולו היה על הסוס במשך כמה שנים טובות", אומר יניב טבריה, אחד השותפים במקום. "חיבור הקבוצות בקיץ גרם לנו לרצות לעבוד שוב ביחד ולחדש בנוף הקיים בעיר".
המקום יעבוד שבע פעמים בשבוע כאשר לכל יום ליין משלו (כמו ליין היפ הופ, ערב סטודנטים, ערב מיינסטרים ועוד). הרצה תתחיל היום (חמישי) באירוע הפתיחה.
סטורי, יהודה הלוי 46 תל אביב

עוד כתבות שיעשו לכם חשק לצ'ייסר:
21 הברים הטובים בתל אביב 
חברות אמת: שלחנו את כתבינו לבר החוג הצפוני 
פיצה ברוקלין נפתחה בדיזנגוף 

מייקס פלייס עובר דירה

רשת הברים הותיקה מייקס פלייס חנכה בסוף השבוע האחרון את ביתו החדש של סניף הרברט סמואל בטיילת. לאחר 15 שנים בכתובת הרברט סמואל 86 הבניין בו שוכן הבר עומד בפני הריסה. אנשי המייקס ובראשם השותף המיתולוגי אסף גנצמן לא התרגשו מההריסה הקרבה וחיש מהר מצאו תחלופה במרחק בניינים בודדים.
"טיילת הרברט סמואל לא הייתה נראית אותו הדבר אלמלא השילוב בין אנשי השגרירות האמריקאית הסמוכה, תיירים הבאים לקבל בילוי בסגנון בינלאומי ואנשי תרבות שקבעו בפאב את ביתם", אומר גנצמן. "המעבר מרגש עבור משפחתנו".
מייקס פלייס טיילת תל אביב, הרברט סמואל 90 תל אביב

תפריט חדש לאיז'ו ובבט

החורף הקרב ובא הביא עמו תפריט מנות פועלים עם טוויסט לאיז'ו ובבט. התפריט החדש מבית היוצר של השף מוטי לנטה כולל מנות כמו מאפה כרישה, ארטישוק צלוי, פטה כבד טבעוני חדש ואפילו מנת הדגל –  סנדוויץ׳ ״המשגיח״ – עברה גם היא עדכון עונתי.
איז'ו ובבט, דיזנגוף 141 תל אביב

רביעי לטיני בפאטיו

האנשים ששמו את ראשון ישראלי על המפה מנסים לעשות זאת שוב והפעם – בלטינית. הליין הלטיני החדש של הפאטיו בר מזמין את בלייני תל אביב להתערבב עם קהילות ארגנטינה וברזיל לצלילי מוזיקה רגאטון מרקידה.
פאטיו בר, הירקון 114 תל אביב