המלצות השבוע: המסיבות הטובות של הסופ"ש (14.1)

סטיב באג יזיז את הבלוק מצד לצד, מסיבת טכנו בתחת ועוד שלל דברים טובים ומשובחים. קבלו את המסיבות השוות של הסופ"ש

סטיב באג. צילום: יח"צ
סטיב באג. צילום: יח"צ

חמישי

Steve Bug

הבלוק (סלמה 157, התחנה המרכזית החדשה), 23:30, 80־100 ש"ח

יש הרבה חרקים ופרוקי רגליים באזור התחנה המרכזית – מגוון מרשים של ג'וקים, עכבישים, נדלים ודברים שהם ספק עכברוש אבל ראינו אותם יורים קורים מהפה, כך שבדרך כלל אנחנו ממליצים להגיע לאזור בנעליים גבוהות ועם מדריך מוסמך. אבל הפעם החרק שמגיע יגרום לכם להזיז את הרגליים, ולא מפני שאתם מנסים לברוח על נפשכם ממה שנראה כמו הבן החורג של דארת' ויידר והגיבור של באג לייף. סטיב באג הוא יותר בקטע של להזיז לכם את הגוף עם ביטים רפטטיביים וגרוביים להפליא של טכנו. ובכל זאת, רק ליתר ביטחון, הכניסה עם K300 אסורה.

[tmwdfpad]

Roofcast Night

תחת (אבן גבירול 106), 23:00, 20־30 ש"ח

רוף אנימלס, ליין הטכנו שנוטה לחגוג על גגות תל אביב, ימצא את עצמו בסוף השבוע עמוק מתחת לאדמה, בחלל הקלסטרופובי עד חוסר יכולת להימנע מריקוד של התחת. השינוי באקלים ובמרחב לא צפוי להוביל לשינוי הטון המוזיקלי, שגם הפעם יכלול את רוב זרמי ההאוס השונים בתקלוטיהם של חברי הליין – יבגני, מיכאל מנגו, ערן בן־זאב ועוד. חוץ מזה הערב יוקלט לצורכי "רופקאסט" – הפודקאסט שלהם – במה שיהיה הדבר הכי מעניין שייצא מבטן האדמה מאז הכורים הצ'יליאנים.

שישי

TLR

אלפאבית (אחד העם 54), 22:30

היו ימים, אי אז בסוף שנות ה־90, שהסצנה האלקטרונית התנקזה להולנד. אולי עקב מדיניות הסקס והסמים המתירנית, אולי בגלל המוזיקה המהפנטת שהתחילה לבעבע בין שדות הצבעונים ואולי בגלל השיר ההוא של מיקיאגי. כך או כך, TLR היה שם כדי ללוות את הכל (חוץ ממיקיאגי). הבעלים של הלייבל המשובח Creme Organization דואג מסוף הניינטיז לטכנו חסר גבולות שכל מטרתו היא אחת – להרקיד. קסם זר, בן אדם.

שבת

Chillin, Illin & Grillin

כולי עלמא (מקווה ישראל 10), 19:00, חינם

החלום האמריקאי הוא מושג חמקמק. אולי אובמה הגשים אותו, אולי בכלל טראמפ. מה שבטוח, ההבטחה לחיים טובים יותר תמיד חבויה אי שם בין השורות. ובכן, אנחנו מעדיפים לחלום בקטנה – ככה יש סיכוי גדול בהרבה להגשים את החלום. והחלום שלנו, וואלה, מתמצה באכילת המבורגרים והאזנה להיפ הופ, אם אפשר בו זמנית, ורצוי ששניהם יהיו מעולים. מפגש הצ'ילין, אילין & גרילין השני מפגיש בין ההמבורגרים הנהדרים של הוויטרינה לבין ההיפ הופ המעולה של ג'וסיסאפ ואנדריאה רוזין. לפעמים חלומות מתגשמים.