המלצות השבוע: המסיבות הטובות של הסופ"ש (28.1)

די.ג'יי טניס יקפיץ את הבלוק, ליין המסיבות ק.א.נ.ט יחשב את קיצו לאחור, מסיבה צוענית בגגרין וחגיגה נשית ברדיו. קבלו את המסיבות השוות של הסופ"ש

אנשי ק.א.נ.ט. צילום: קרן פרטוק
אנשי ק.א.נ.ט. צילום: קרן פרטוק

חמישי

DJ Tennis

הבלוק (סלמה 157, התחנה המרכזית החדשה), 23:30, 60־100 ש"ח

הסאונד האיטלקי, כמו קלישאות אחרות בנוגע לארץ המגף, לא נשאר כמו שאנחנו זוכרים אותו. ממש כשם שאין באמת מאפיות איטלקיות קלאסיות בפירנצה, כך עבר גם זמן רב מאז השירה האופראית, הסן רמו והשפמים. היום הסאונד עדכני ומקפיץ מתמיד, בייחוד בזירה האלקטרונית – אותה זירה שעליה שולט ביד רמה די.ג'יי טניס ממגדל השן שלו בברלין. ואף שבאופן כללי אנחנו לא מתים על שליטים מברלין, עם אלו שמרקידים אותנו אנחנו דווקא סבבה.

[tmwdfpad]

שישי

C.U.N.T סופרים לאחור

לבונטין 7, 23:30, 40־50 ש"ח

ליין המסיבות הוותיק מאוד ק.א.נ.ט מחשב את קצו לאחור מהר יותר מהחתולים של ארצי. בניגוד אליהם, הקאנטים סופרים אך ורק ארבע מסיבות לסיום, וכעת – עם המסיבה השנייה בסדרה – הם מעלים הילוך ומביאים אורחים מיוחדים. הספינסטר סיסטרס יגיעו להרים יחד עם תקלוטים של הרזידנטים האהובים טל ארגמן, אביה פרחי, אביחי פרטוק, מו־אן וצח זמרוני. בואו לעבור את השלב השני במודל קובלר־רוס לקבלת המוות. זה כעס, למקרה שתהיתם. זהירות קאנטס, תהיה מסיבה זועמת.

Space Gypsy

גגרין (סלמה 46), 23:00, 20 ש"ח

הפחד המערבי מהנוודות הובילה להתעלמות מאחת התרבויות הכי מרהיבות ומרתקות שנוצרו, ללא שום תכנון או יעד, בעזרת הנוודות. תרבות יפהפייה ומלהיבה, עמוסת שמחה ומלאת גיוון שיכול להיווצר רק מחופש מוחלט. אה, רגע… לא, אנחנו לא מדברים על בדואים. הם בבאר שבע. אנחנו מדברים על צוענים – שם ברומניה יש סקס אפיל. בכל מקרה, בין שהם מבינים את האירוניה או לא, יחגגו בדרום תל אביב את התרבות הצוענית על גווניה במסיבה שיובילו די.ג'יי דימטרי ווייאג' ודי.ג'יי דימאק.

שבת

You Can't Sit With Us Birthday

רדיו EPGB (שד"ל 7), 22:00

הליין הנשי של הרדיו, שמביא תערובת מדהימה של פרומונים והיפ הופ, חוגג שנה להקמתו במסיבה שמחזירה את כל הדי.ג'איות שטופחו במהלך השנה הסוערת – מיקה אבני, טובה סוויד, ירדן רוקח, ג'וסיסאפ ואנדראה רוזן, בחגיגה שתחזיר אתכם לבת מצווה העלובה שחגגתן במועדון פסק זמן, אבל בקטע טוב: אמנם לא יהיו חצאי פיתות עם חומוס ומלפפון חמוץ, אבל בהחלט יהיו ריקודים מביכים ואולי אפילו מישהי תקיא! עכשיו, ככה חוגגים.