המלצות השבוע: המסיבות הטובות של הסופ"ש (31.12)

מסיבות הסופ"ש הן בסימן סילבסטר. הבלוק והדלי בשיתוף פעולה שמבטיח רבות, חגיגה אמריקאית בתחת ומסיבת נוביגוד בבוקסא. קבלו את המסיבות השוות של הסופ"ש. חג שמח לכולם!

Matrixxman. צילום: יח"צ
Matrixxman. צילום: יח"צ

חמישי

Block & Deli Sylvester 2016

הבלוק (סלמה 157, התחנה המרכזית החדשה), 23:30, 40־100 ש"ח

שיתוף הפעולה בין הבלוק לדלי מבטיח רבות, ורשימת הדי.ג'ייז המרשימה שעומדת להיפרד משנת 2015 מהעמדה החמה ביותר בדרום העיר בהחלט מקיימת: בנג'י לנפנט, רד אקסס, קונסנטין סיבולד, לייף מולר, עשהאל וויס, נמרוד קציר, Mule Driver, פרזידנט אפלברג, Matrixxman ועוד. גם אם אף אחד מהשמות הנ"ל לא אומר לכם דבר, כדאי שתבואו בכל זאת ותגלו בעצמכם.

The Awesome Electro-Prom

תחת (אבן גבירול 106), 22:00, 30 ש"ח

אם אנחנו כבר גונבים מאמריקה, אמרו החבר'ה בתחת, למה לא לגנוב את כל הדברים הטובים? אוקיי, לקחנו את חגיגות השנה החדשה, אבל מה עם החגיגה שבאה רק פעם אחת בחיי כל אמריקאי – הפּרוֹם? מעולה, בואו ניקח את זה, ואם כבר לקחנו – נעשה את זה אלקטרו סטייל עם תקלוטים של חיים ויטלי, יוג, דינה, סטלה ועוד. ושייחנקו האמריקאים.

[tmwdfpad]

נוביגוד

בוקסא (שד' רוטשילד 31), 21:30

כן, אתם יכולים לחגוג סילבסטר כמו איזה נוכרים עלובים, ואתם יכולים לחגוג נוביגוד כמו נוכרים אדירים! סתם, חשוב שתדעו שלנוביגוד אין שום הקשר נוצרי – זהו חג חילוני לחלוטין, הגרסה הרוסית לראש השנה האזרחית, מה שאומר שדופקים את הראש עוד יותר. חברי הליין Stakanchik יבקרו בבוקסא ללמד אתכם איך חוגגים באמת. עם אלכוהול – זה איך.

שישי

Bando

פסאז' (אלנבי 94), 22:00

היום שאחרי הסילבסטר הוא יום מעולה לנוח, לתת להנגאובר לשקוט ולהיעלם לתוך עננת מנוחה. אלא אם אתם מהחכמים שנמנעו מלצאת ביום הכי עמוס בשנה וחסכו את כוחם לזמן הנכון – היום שאחרי. אם כן, זה הזמן שלכם לקפוץ לבאנדו – ליין הטראפ החדש מבית פיוצ'ר והמקום הנכון להוציא בו את כל האנרגיות שחסכתם ל־2016.