יורדים למחתרת: מועדון הבוטלג יעבור שיפוץ מקיף

מועדון הבוטלג עובר בימים אלו מתיחת פנים מאסיבית, אחריה יפעל המועדון כל יום תחת קונספט אחר

בוטלג. צילום: יח"צ
בוטלג. צילום: יח"צ
11 בספטמבר 2016

מועדון הבוטלג, תושב קבע בעירנו וחלק בלתי נפרד מסצנת האנדרגראונד התל אביבית, יפעל במתכונת מעט מצומצמת בשבועות הקרובים לצורך מתיחת פנים מאסיבית שתהפוך אותו למועדון ליינים שיפעל כמעט כל השבוע. על השינוי אחראים בעלי הבוטלג הותיקים וקבוצת שותפים חדשה שנכנסה לעניינים הכוללת נציגים מהקלרה, שלוותא וטוטו קארה.

עוד כתבות מעניינות:
חדשות חיי הלילה של השבוע 
שלחנו שתי נועות שיכורות לתדר
הכירו את המתבגרים התל אביבים 

"הבוטלג לא נסגר, הוא רק עובר שינוי", מרגיע ניצן מי-רז, אחד הרכשים החדשים למקום. "המקום הולך לתת דגש על תוכן ויכלול ליינים שונים (כדוגמת ראשון בלוז, שלישי היפ הופ, חמישי אלקטרוני וליין הטכנו המיתולוגי של ימי שישי. נ"ב). אנחנו עובדים על וידאו ארט בשיתוף תלמידי שנקר: המקום ייראה שונה בכל ערב, כך שכל יום יקבל אופי משלו עם טוויסט מפתיע בדמותו של התוכן והפרסום".

אם קבוצת השותפים החדשה גורמת לכם לחשוב על גרייגוסים ומוזיקת מיינסטרים, אל חשש – הכוונות שלהם אחרות.
"אני חושב שלהקנות למקום צביון זה מיינסטרים", אומר מי-רז. "הגענו לתקופה שבה כולם אוהבים ושומעים אותו הדבר. כניסתנו למקום היא בטיימינג מצוין. יש לנו אפשרות ליצור יש מאין, למצות את הפוטנציאל של החלל הנמצא במיקום פגז ולהפוך אותו לנחלת הכלל".

אנשי הבוטלג החדשים והותיקים עובדים בימים אלו על יצירת תוכן ייחודי ומענה לצרכים של הבליינים המאסו בחיפוש ריגושים במרתפים בדרום העיר.
הבוטלג החדש יפתח את שעריו ב-1 באוקטובר בתום השיפוצים. עד אז תוכלו ליהנות מהמקום במתכונת הליינים הקיימים: ראשון, חמישי ושישי.

ומה יעלה בגורלו של החדר הקטן?

"הוא ישמש קונטרה לליין שייפעל באותו יום. אם מדובר בערב טכנו, בחדר הקטן יהיה את ההפך המוחלט ממנו שישמש כמפלט. הניגודיות הזאת חשובה לנו".

לבוטלג