לא תבואי שישי שפגאט? השפגאט עובר מתיחת פנים

בר הגייז מתח את פניו בשבועות האחרונים וחזר עם בשורות טובות: פתיחה מחודשת בימי שישי ותפריט קיץ מבטיח

שפגאט. צילום: יח"צ
שפגאט. צילום: יח"צ
18 במאי 2017

אלה שהסתובבו לאחרונה בנחלת בנימין בטח שמו לב כי השפגאט, אחד המוסדות הלהט"בים החזקים בעיר, עבר כמה שינויים מסיביים בתקופה האחרונה: המקום שופץ, שעות הפתיחה התאחרו והמקום לא מתפקד יותר כבית קפה. אל תדאגו, המדרגות האיקוניות נשארו במקומן.

עוד כתבות תל אביביות:
ליין הגייז שמתאים לכל מגדר 
10 מקומות שעדיין רלוונטי להיות בהם היפסטר 
משקפי השמש לעין השלישית שמשגעים את הפיד 

שפגאט. צילום: יואב שלף
שפגאט. צילום: יואב שלף

לצד שינויים אלו עומדים להתווסף עוד כמה שישנו את פניו של השפגאט: אמרי קלמן, השותף המיתולוגי של המקום מאז הפתיחה לצד יעל גל ורן לבל, פינה את מקומו לשותפים חדשים. התוספים החדשים במקום הם האחים אסף ויניב אשכנזי (שאפה בר, מסעדת אסיה) והכלכלן ניר שריג. השינוי המרכזי בבר הוא פתיחה מחודשת בימי שישי. בחודשיים וחצי האחרונים באי המקום התאכזבו לגלות שהשפגאט שומר שבת וכי המקום סגור בשישי בערב. ליין הבנות של ימי רביעי שנעלם מהראדר צפוי גם הוא להתקמבק ולהמשיך לייצב את השפגאט כבית לכל הקהילה.

שפגאט. צילום: יואב שלף
שפגאט. צילום: יואב שלף

"הכי חשוב לנו בשינוי הזה הוא שהאנשים והנשים בקהילה ירגישו שזה הבית שלהם", אומר שריג. "לכן נמשיך לייצר תוכן וערבים מעניינים ומוצלחים. גם השיפוץ האחרון נעשה על מנת לשמור על אלטרנטיבת בילוי הכי טובה שיש לקהילה שאינה עוד מסיבה ומההבנה ששינויים הם הכרחיים".

שינוי נוסף יגיע בגזרה הקולנרית בדמותו של תפריט קיץ חדש. בשיפוץ האחרון המטבח הורחב משמעותית וכרגע מציע מנות כמו גזרים צלויים במלח ים וחמאה מזוקקת וקובה סינייה צמחוני.

המטבח המורחב. צילום: יואב שלף
המטבח המורחב. צילום: יואב שלף

שפגאט